Gå til innhold

Hvilken jakke i KKs galleri er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg likte nummer fire - helt til jeg leste at det var pels i hetta (og så prisen :-))

Skrevet

Nr 8 Peak Perdormance - synes den var kul. Jeg likte også Nr 10 H&M. Men ellers er det mange allværs jakker jeg synes er finere enn akkurat de som var avbildet.

Skrevet

Av de der er nr. 4 den eneste jeg kunne tenkt meg å gå med. Og helst ville jeg hatt noe annet enn den også. *Hehe*

Skrevet

Liker ikke boblejakker. Avhengig av hvilke farger du har, vil jeg si en av de tre bakerste. For meg ville det nok blitt den i midten bak.

Skrevet

Ja, det blir altså bilde 2. Evt 7, den var ok, ikke fullt så boblete ;-)

Skrevet

Forresten - kan de jakkene der kalles allværsjakker??? Trodde det var jakker av typen goretex og slike jeg?

Skrevet

Jeg har en del dyre vinterjakker, men i år har jeg gått til innkjøp av en svært rimelig vinterkåpe til den nette sum av NOK 799:-) Trenger ikke koste all verden for å se fin ut samt holde varmen i vinter!

http://www.veromoda.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10201&storeId=15152&productId=129851&langId=140

Men jeg har kjøpt den i en lys brun farge. En veldig kledelig jakke som får deg til å se slank og nett ut, selv om det er en boblejakke.

Finnes også i en kort versjon:

http://www.veromoda.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=140&storeId=15152&catalogId=10201&productId=124252

Skrevet

Helt ærlig?... Ingen av dem. Jeg har enten sporty allværsjakker eller figursydde damejakker/kåper i skapet. Blir ikke komfortabel med sporty allværsdamekåpejakker.

Skrevet

Nr 8 Peak Perdormance - synes den var kul. Jeg likte også Nr 10 H&M. Men ellers er det mange allværs jakker jeg synes er finere enn akkurat de som var avbildet.

Jeg var heller ikke imponert over utvalget her - men det var så sabla enkelt å legge ut kun den ene linken ;-)

Skrevet

Forresten - kan de jakkene der kalles allværsjakker??? Trodde det var jakker av typen goretex og slike jeg?

Dette er vel jakker som tåler litt snø og sludd, men det blir ikke som goretex. Forresten så er vel den dyreste Peakjakka goretex, hvis jeg ikke husker feil.

Men typiske sportsjakker er det ikke. Allværsjakke er et ord som har gått ut på dato, føler jeg ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1254314273' post='4221272]

Dette er vel jakker som tåler litt snø og sludd, men det blir ikke som goretex. Forresten så er vel den dyreste Peakjakka goretex, hvis jeg ikke husker feil.

Men typiske sportsjakker er det ikke. Allværsjakke er et ord som har gått ut på dato, føler jeg ;-)

''Men typiske sportsjakker er det ikke. Allværsjakke er et ord som har gått ut på dato, føler jeg ;-)''

Allværsjakke er vel et begrep som kanskje ikke brukes så mye lenger nei. :o) Jakkene i linken ville jeg heller kalt parkas / dunjakke / boblejakke (evt. -kåpe på en del av de to sistnevnte).

Skrevet

''Men typiske sportsjakker er det ikke. Allværsjakke er et ord som har gått ut på dato, føler jeg ;-)''

Allværsjakke er vel et begrep som kanskje ikke brukes så mye lenger nei. :o) Jakkene i linken ville jeg heller kalt parkas / dunjakke / boblejakke (evt. -kåpe på en del av de to sistnevnte).

Enig :-)

Skrevet

Jeg limte nr 4, peak performance, men prisen er rett og slett uanstendig.

Skrevet

Jeg limte nr 4, peak performance, men prisen er rett og slett uanstendig.

''Jeg limte nr 4, peak performance''

Du må ikke klisse lim på en så dyr jakke! ;-)

Skrevet

Nr 2 var definitivt finest. Den skal jeg jaggu vurdere selv. Hvor selges peak?

Skrevet

Nr. 4 var OK (men i en annen farge). Hadde aldri kjøpt den til den prisen!

Skrevet

Nr 2 var definitivt finest. Den skal jeg jaggu vurdere selv. Hvor selges peak?

Den synes jeg også var finest. Kunne tenkt meg den, i en annen farge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...