Gjest preludium Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Jeg har hørt at mais kan være farlig å spise dersom den har stått for lenge og blitt dårlig, derfor tør jeg aldri bruke bokser som står åpne i kjøleskapet. Hvor lenge holder seg deg egentlig? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Jeg har hatt bokser stående åpne med plast over i flere dager, like god den. ) Men man bør helle resten over i en plastboks har jeg hørt, skal visstnok kunne skilles ut noen ikke helt gode stoffer av hermetikkbokser som har blitt åpnet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Jeg har hatt bokser stående åpne med plast over i flere dager, like god den. ) Men man bør helle resten over i en plastboks har jeg hørt, skal visstnok kunne skilles ut noen ikke helt gode stoffer av hermetikkbokser som har blitt åpnet. Helt korrekt, Lillemus;)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.