Gå til innhold

trøtt etter fall

Anbefalte innlegg

Gjest 6 årings mamma
Skrevet

Hun falt ned baklengs fra en huske i svært høy fart. Hun falt på magen og hånden, i alle fall er det der hun klager over smerter. Nå har visst magesmertene gitt seg, og hun klarer å bøye hånden i alle retninger, så ingenting er nok brukket.

Jeg er lettet over at det gikk så bra, og at hun ikke falt mot hodet. Men, hun er blitt veldig trøtt etterpå, og nå sover hun.

Er det vanlig at man blir så trøtt, når man har vært gjennom noe oppskakende, eller er det noe jeg bør være obs på? (hadde hun slått seg mot hodet, ville jeg ikke latt henne sove pga mulig hjernerystelse).

Jeg bare spør for sikkerhets skyld, jeg føler meg ikke engstelig egentlig.

Skrevet

Hadde det vært meg, så hadde jeg nok ringt legen/legevakten og spurt - siden hun ble så trøtt...

Men det er nå meg - med mitt hysteri-nivå, og min sympatiske legevakt...

Skrevet

Det er ikke uvanlig å bli trøtt etter å ha opplevd noe skremmende.

Vær litt obs på om hun er lett å vekke. Er hun vanskelig å vekke, så tar du kontakt med legevakten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...