Gjest helt grønn Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Vi skal kjøpe oss flatskjerm TV, rett og slett av plassmangel. Sånn til å henge på veggen. Ikke altfor digert, og ikke så veldig dyrt helst. Men er det mange typer skjermer (jeg mener ikke ulike merker, jeg mener hovedprinsippene)? Er feks flatskjerm TV og LCD det samme? Hva mer bør jeg vite? Må man alltid ha løse høytalere, eller er dette inkludert? 0 Siter
morsan Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 http://www.teknofil.no/wip4/plasma-lcd-best/d.epl?id=9151 Kanskje finner du noen svar her? Og: Du trenger ikke ha ekstra høytalere - det er innebygd. 0 Siter
Gjest hifiasylet Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Det er to typer flatskjerm: LCD og plasma. Det er høytalere i TVen, men disse er ikke av veldig høy kvalitet - særlig gjelder dette i bassområdet. Langt bedre lyd får du om du kjører lyden via et stereoanlegg eller enda bedre et surroundanlegg. Noen flatskjermer har utgang for aktiv sub-bass. Det er en god og billig løsning. Da kjører du diskant og mellomtoner over de innebygde høytalerene og bassen gjennom sub-bassen som har egen forsterket (aktiv sub-bass). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.