Gjest NHD har åsså sakt det!!! Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor det er så negativt å ha mange av disse???? 0 Siter
Gjest 0oo Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Jeg synes uansett du skal ta resten av nettsamfunnet på ordet. Det virker manisk, småhysterisk, travelt og litt irriterende osv. Vanskelig å fremstå som så seriøs med mange slike tegn. Det er litt som med roping. Man hører at folk skriker, men budskapet kommer ikke bedre frem, tvert i mot drukner det. Man trenger bare et av disse tegnene. 0 Siter
Gjest drvalley Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Det virker så anmasende og hysteriformt. 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Det at du ikke forstår det, behøver ikke bety at det ikke er slik, vet du! I de fleste av livets sammenhenger er det slik at flertallet bestemmer, det er jo fordi alt flyter lettest da. Og flertallet mener at det er forstyrrende med horder av disse tegna, da kan du være så høflig å innrette deg etter flertallet. Å irritere andre over lang tid kommer det aldri noe godt ut av. Da tar folk avstand fra deg. Og å snakker jeg selvfølgelig om ting i det virkelige liv også. En må leve slik at en ikke er en plage for andre, så godt en kan da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.