Gå til innhold

Hva er kriteriene for en god kjæreste? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns folk generelt styrer for mye med bryllupet.. Det er EN dag. Og folk bruker jo en haug med penger, og legger ned utallige timer med arbeid. Uforstålig.

Men så har aldri jeg vært den jente som har drømt om å gifte meg siden jeg var liten.

:0)

uff, her ble det ekstra mange tasteleifer;-I Ligger med laptopen på brystet og skriver...;-)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

9

• morsan

7

• Lotte :o)

3

• Kåre Kruttlapp

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det blirr en del bridezillas, ja:-)

Ikke for det - vi hadde et klassisk bryllup med kjole og middag og det hele, så det kostet jo noe penger. Men selv den gangen, før det fantes norske brylluossblader og bryllupsplanleggere, ble jeg overrasket over hvor mye tid (og penger) folk trodde man hadde til å arrangere dette.

Bl a husker jeg at jeg ringte for å bestille kake fra et bakeri i nærheten av bryllupslokalet - hadde fått bakeren anbefalt fra han som drev festlokalet. De ville jeg skulle komme dit for å se på ulik type dekor og smake på ulik type fyll osv. jeg var i full jobb og hadde et stort prosjekt som hadde deadline fredagen 8 fager før bryllupet, og jeg jobba også man-ons siste uka før bryllupet (torsdagen var Kr Himmelfart), så å bruke en halv dag på å reise frem og tilbake til bakeren for å gjøre dette var faktisk helt utelukket!

Har man alt for fastlagte oppfatninger om hvordan bryllupet skal være, tror jeg risikoen for å bli skuffet er altfor stor...

Hehe, kakesmaking ja. Nei, det høres veldig styrete ut.

Og det kan ikke vøre lett å være mann eller familie til noen som setter seg så høye forventninger at de nesten er uoppnålige...

Nei, jeg er glad vi gjorde som vi gjorde. Og at vi begge var enige.

:0)

Skrevet

Ja, i aller høyeste grad.

Men ofte prøver man å skifte overskriften, da.

Litt uvant for trådstartere til å begynne med, men se på det som en positiv ting. Det er morosmt med avsporinger og en viktig grunn til at folk henger rundt på dette stedet. Hvilket jo betyr økt sjanse for svar i seg selv. Og jo lengre tråd du får, desto større sjanse er det for at folk ser den og faktisk svarer på det du spør om også:-)

Vel, det stemmer ikke her.

Og tråder på åpent vises jo ikke på fremsiden heller.

Så spørsmålet mitt ble faktisk glemt.

Er det jeg som skal starte en ny en da? Siden denne ble "kuppet" ;)

Skrevet

Spørs om det hjelper å starte tråden på nytt. Et såpass åpnet spørsmål er vanskeligere å gi et konkret svar på.

Gjest Niccola
Skrevet

Hihi, nope, han er bare miiiin! ;P

Og endelig kan jeg kalle han mannen også. ;0)

Hey, har Snaxy blitt ekte husbond? :o)

Skrevet

Hey, har Snaxy blitt ekte husbond? :o)

Jepp. Hihi! ;0)

Gjest Honestly
Skrevet

Helt enig!!! SKA SEI!!!

Jeg åpnet tråden din fordi jeg var nysgjerrig på svar selv. Skal innrømme jeg ga fort opp da jeg skjønte at 99% dreide seg om intern chat!

Synes det er totalt respektløst å ødelegge andres tråder på denne måten.

Og så unnskylde avsporingen med at spørsmålet var for omfattende?!? Fy filler!!!

Har opplevd dette selv flere ganger og blir like sint hver gang.

Det verste er at det som regel er kjente DOL-gjengere som ødelegger. De burde visst bedre. De "kjenner" hverandre tydeligvis fra før og burde ha folkeskikk nok til å la andres tråder være i fred.

Det er dessuten ikke lov å diskutere personlig i DOL. Hverken i andres eller egne tråder.

Gjest Honestly
Skrevet

Spørs om det hjelper å starte tråden på nytt. Et såpass åpnet spørsmål er vanskeligere å gi et konkret svar på.

Helt enig!!! SKA SEI!!!

Jeg åpnet tråden din fordi jeg var nysgjerrig på svar selv. Skal innrømme jeg ga fort opp da jeg skjønte at 99% dreide seg om intern chat!

Synes det er totalt respektløst å ødelegge andres tråder på denne måten.

Og så unnskylde avsporingen med at spørsmålet var for omfattende?!? Fy filler!!!

Har opplevd dette selv flere ganger og blir like sint hver gang.

Det verste er at det som regel er kjente DOL-gjengere som ødelegger. De burde visst bedre. De "kjenner" hverandre tydeligvis fra før og burde ha folkeskikk nok til å la andres tråder være i fred.

Det er dessuten ikke lov å diskutere personlig i DOL. Hverken i andres eller egne tråder.

Gjest Niccola
Skrevet

Jepp. Hihi! ;0)

Gratulerer!! (Vi kommer etter utpå nyåret ;-)

Skrevet

Gratulerer!! (Vi kommer etter utpå nyåret ;-)

Tusen takk! Og lykke til på nyåret. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...