Gå til innhold

Nå kommer snøen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi sann! Synes vinteren kommer så brått i år! Er jo veldig glad i snø og vinter, men vi går jo fremdeles ( i alle fall innimellom) i sommertøy fremdeles.... Har ikke lagt det bort ennå i alle fall!

Skrevet

Oi sann! Synes vinteren kommer så brått i år! Er jo veldig glad i snø og vinter, men vi går jo fremdeles ( i alle fall innimellom) i sommertøy fremdeles.... Har ikke lagt det bort ennå i alle fall!

Har ikke fått lagt bort alt av sommerklær her heller.. Men kan vel like godt gjøre det nå...

Var veldig tidlig å melde snø syns jeg... Får ikke håpe det stemmer!

Gjest majas mamma
Skrevet

Vi har tenkt oss på hytta på fjellet i helga, og har bestilt time til omlegging til vinterdekk i morgen. Tror aldri vi har gjort det så tidlig noen gang før.

Skrevet

Vi har tenkt oss på hytta på fjellet i helga, og har bestilt time til omlegging til vinterdekk i morgen. Tror aldri vi har gjort det så tidlig noen gang før.

Ikke dumt å bytte dekk nei. Men var harli tidlig!

Dere får ha en god tur, kos dere masse. :0)

Skrevet

Ikke dumt å bytte dekk nei. Men var harli tidlig!

Dere får ha en god tur, kos dere masse. :0)

He - he :-)

Ordet "harli" er jo morsomt da :-)

Jeg har ei lita niese som går i barnehage oppe i din kommune, og hun har mange uttrykk som abolutt ikke er bymål, f,eks, "Duuuuuuuu?" - når hun spør, og begynner oppe, daler ned i tonefallet, og litt opp på slutten :-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Vil ikke vil ikke..! Var ute i seilbåt sist lørdag kl 18 00 og det var 18 varme deilige grader og en herlig kveld ombord med sjøkreps og tilbehør..så hold tåta di...! "ler" Den vinteren kommer tidsnok..!

hidi, the scorpion
Skrevet

Vil ikke vil ikke..! Var ute i seilbåt sist lørdag kl 18 00 og det var 18 varme deilige grader og en herlig kveld ombord med sjøkreps og tilbehør..så hold tåta di...! "ler" Den vinteren kommer tidsnok..!

Men sannhetens time innhenter oss alle;( Jeg trodde vi hadde milde dager, så forstyrrer familien meg med å si at det var minus 2.5 grader tidlig på morgenen....?

Liker ikke sånt.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Men sannhetens time innhenter oss alle;( Jeg trodde vi hadde milde dager, så forstyrrer familien meg med å si at det var minus 2.5 grader tidlig på morgenen....?

Liker ikke sånt.

Du sier noe..men det er disse temperatur svigningene som er litt vanskelige...fra sommer til kald høst! Når det skifter fra minus 10 til minus 20 så gjør det ikke så mye...! ;0) Brrrrr....

Skrevet

Lørdag, ja, da var det 19 grader i skyggen på hytta, og varmt nok til å sitte genser- og jakkeløs i solveggen:-)

Men vi var der fortsatt på mandag, og da var det 11 grader, overskyet og vind, så lørdagen var nok bare et siste blaff av sommer:-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Lørdag, ja, da var det 19 grader i skyggen på hytta, og varmt nok til å sitte genser- og jakkeløs i solveggen:-)

Men vi var der fortsatt på mandag, og da var det 11 grader, overskyet og vind, så lørdagen var nok bare et siste blaff av sommer:-)

Same shit...! ;0) Vi lever i norden...bare å innse at det skifter! Men gleder meg faktisk til innekos og det som hører høst og vinter til da! For etter den kommer det ny vår og sommer...! Og det er jo alltids noe...! ;0)

Skrevet

He - he :-)

Ordet "harli" er jo morsomt da :-)

Jeg har ei lita niese som går i barnehage oppe i din kommune, og hun har mange uttrykk som abolutt ikke er bymål, f,eks, "Duuuuuuuu?" - når hun spør, og begynner oppe, daler ned i tonefallet, og litt opp på slutten :-)

Oi..Jeg glemte meg visst litt der ja! Hehe.

Litt artig dialekt, spesielt på små barn. :0)

Skrevet

Åhr, det hørtes jo skjønt ut!

Var fint her også på lørdag. Jeg spilte paintball. Moro. :0)

Skrevet

Liker ikke sånt.

Her måtte vi skrape vinduene på bilen... :0(

Skrevet

Same shit...! ;0) Vi lever i norden...bare å innse at det skifter! Men gleder meg faktisk til innekos og det som hører høst og vinter til da! For etter den kommer det ny vår og sommer...! Og det er jo alltids noe...! ;0)

Ja, det er sant, og vi har jo hatt en fantastisk september på Østlandet - mange flotte dager:-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Åhr, det hørtes jo skjønt ut!

Var fint her også på lørdag. Jeg spilte paintball. Moro. :0)

Det var alldeles nydelig...og siste seilas for i sommer og fredag går båten opp! "sukk" ...paintball..? ..hmm hørtes morro ut ja..men gjør ikke det vondt da? å få de kulene på kroppen..blir man ikke "gul &blå"...? ;0)

Skrevet

Det var alldeles nydelig...og siste seilas for i sommer og fredag går båten opp! "sukk" ...paintball..? ..hmm hørtes morro ut ja..men gjør ikke det vondt da? å få de kulene på kroppen..blir man ikke "gul &blå"...? ;0)

Hihi, joda, man blir litt gul og blå. Og det svir litt. Men er jo så moro. :0)

Skrevet

Jeg solte meg i bikini forrige uke. Sprøtt..

Åhr, hørtes deilig ut!

Var jo i Tyrkia, så fikk litt sommer der. Ellers har det vært eldenig her....

Gjest Kjør, kjør, kjør pent
Skrevet

Vi har hatt opptil minus 3 grader her hos oss de siste dagene, har måttet skrape is av bilruta, så høst og vinterformen har så smått sunket inn og fått en tapper sommersjel til å resignere.

Jeg er således forberedt på alt ille som kan komme rundt hjørnet.

Morobilene pakkes bort for vinteren, vi er på veg til siste turen på hytta osv osv osv

MEN, det er et par lysglimt oppi dette elende her, med lengre kvelder så får jeg endelig tid til en hobby jeg har gledet meg til å få tid til å fordype meg med, og siden jeg har en del å gjøre på bilene også og har et par barnebursdager i vente samt en mulig sydentur i februar, så tror jeg vinteren i allefall vil bli kort for mitt vedkommende.

Så det er liksom ikke DEN gjeipa på haka i år som det pleier å være.

Men kjør pent a dere, skummelt med sommerdekker på slikt føre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...