Gå til innhold

Nå kommer snøen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er sant, og vi har jo hatt en fantastisk september på Østlandet - mange flotte dager:-)

''Ja, det er sant, og vi har jo hatt en fantastisk september på Østlandet - mange flotte dager:-)''

Kjeften din. Her har det hljregnet i 2-3 mnd i strekk og jeg kødder ikke engang. :o( Må snart ta frem redningsvesten om jeg skal en tur nederst i hagen. Vånden vi har i plena har med all sannsynlighet druknet forlengst.

Gjest majas mamma
Skrevet

Ja, det er sant, og vi har jo hatt en fantastisk september på Østlandet - mange flotte dager:-)

Hjelper ikke med flott når det ikke er varmt.

Skrevet

''Ja, det er sant, og vi har jo hatt en fantastisk september på Østlandet - mange flotte dager:-)''

Kjeften din. Her har det hljregnet i 2-3 mnd i strekk og jeg kødder ikke engang. :o( Må snart ta frem redningsvesten om jeg skal en tur nederst i hagen. Vånden vi har i plena har med all sannsynlighet druknet forlengst.

''Vånden vi har i plena har med all sannsynlighet druknet forlengst.''

*he he* Aldri så galt at det ikke er godt for noe!

Skrevet

Hjelper ikke med flott når det ikke er varmt.

Jo, det synes jeg! Akkurat som det er flott når påskesola skinner, selv om det er kaldt og man har på ullundertøy, lue og votter:-)

Skrevet

Vi har hatt opptil minus 3 grader her hos oss de siste dagene, har måttet skrape is av bilruta, så høst og vinterformen har så smått sunket inn og fått en tapper sommersjel til å resignere.

Jeg er således forberedt på alt ille som kan komme rundt hjørnet.

Morobilene pakkes bort for vinteren, vi er på veg til siste turen på hytta osv osv osv

MEN, det er et par lysglimt oppi dette elende her, med lengre kvelder så får jeg endelig tid til en hobby jeg har gledet meg til å få tid til å fordype meg med, og siden jeg har en del å gjøre på bilene også og har et par barnebursdager i vente samt en mulig sydentur i februar, så tror jeg vinteren i allefall vil bli kort for mitt vedkommende.

Så det er liksom ikke DEN gjeipa på haka i år som det pleier å være.

Men kjør pent a dere, skummelt med sommerdekker på slikt føre :)

Åhr, så deilig med et avbrekk til Syden! :0)

Jeg kjører ikke selv, jeg sitter bare på. Så den saken er grei. ;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...