Bookworm Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Skrevet 1. oktober 2009 Biblioteket har den vet du. ;o) Jeg vet, jeg vet - men med min boksamlemani irriterer det meg grenseløst at jeg vet at jeg har boka, men ikke finner den! 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Skrevet 1. oktober 2009 Jeg skal låne den på bibloteket. Jeg er på venteliste der. Jeg er nr 105 :-/ Det var ikke flere foran deg nei? ;-) 0 Siter
caprice Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''Unntaket er "kvinnen som kledte seg naken for sin elskede" av Wiese, som var på pensum på videregående.'' Den er nyyydelig! ) Som en venninne av meg sa:"Når du er ferdig med den har du bare lyst til å bla tilbake til første side og begynne på nytt!" Jeg hadde nok aldri pløyd meg gjennom "Naiv. Super." og "Sofies verden" om det ikke var pensum. Jeg er normalt ikke en som leser de mest "heavy bøkene", men Sofies verden hadde jeg forbannet meg på at jeg skulle gjennom. Da boken hadde sin storhetstid på 90 tallet studerte jeg i Frankrike. Jeg kjøpte boken på norsk før jeg dro, så kjøpte jeg den på fransk til en fransk venn. Deretter leste vi den parallellt og diskuterte den et par kvelder i uken. (på fransk). Har aldri vært så stolt av meg selv noen gang tror jeg.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er normalt ikke en som leser de mest "heavy bøkene", men Sofies verden hadde jeg forbannet meg på at jeg skulle gjennom. Da boken hadde sin storhetstid på 90 tallet studerte jeg i Frankrike. Jeg kjøpte boken på norsk før jeg dro, så kjøpte jeg den på fransk til en fransk venn. Deretter leste vi den parallellt og diskuterte den et par kvelder i uken. (på fransk). Har aldri vært så stolt av meg selv noen gang tror jeg.... *Imponert* 0 Siter
cecily Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg mistet litt lysten på flere Harry Hole-bøker etter Snømannen, desverre. 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Jeg mistet litt lysten på flere Harry Hole-bøker etter Snømannen, desverre. Kan jeg spørre hvorfor? 0 Siter
astridny Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Det var ikke flere foran deg nei? ;-) Vente tiden var på 54 mnd,men det må være feil. De har tross alt 12 bøker. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Vente tiden var på 54 mnd,men det må være feil. De har tross alt 12 bøker. :-) Hvis det er i min by du står på venteliste må du være klar over at ikke alle de 12 eksemplarene er i vanlig omløp. Vi har en ordning der en del eksemplarer er til utlån kun en uke, disse er unntatt vanlige ventelister og settes frem i biblioteket når de kommer inn - de er for lesere som leser fort. Ellers er det 14 dagers lånetid på Panserhjerte hos oss nå med over 300 på venteliste. Pr. akkurat NÅ har vi bare 5 bøker i vanlig omløp ser jeg, men det blir flere når vi får neste kulturfondsending. Vi har så lite penger at vi ikke har råd til kjøpe "unødvendig" mange eksemplarer av en tittel vi får flere gratiseksemplarer av etterhvert (for jeg antar at den kommer på k-fond). Så 54 mnd ventetid er sikkert ikke usannsynlig pr akkurat i dag. Dessverre. 0 Siter
astridny Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Hvis det er i min by du står på venteliste må du være klar over at ikke alle de 12 eksemplarene er i vanlig omløp. Vi har en ordning der en del eksemplarer er til utlån kun en uke, disse er unntatt vanlige ventelister og settes frem i biblioteket når de kommer inn - de er for lesere som leser fort. Ellers er det 14 dagers lånetid på Panserhjerte hos oss nå med over 300 på venteliste. Pr. akkurat NÅ har vi bare 5 bøker i vanlig omløp ser jeg, men det blir flere når vi får neste kulturfondsending. Vi har så lite penger at vi ikke har råd til kjøpe "unødvendig" mange eksemplarer av en tittel vi får flere gratiseksemplarer av etterhvert (for jeg antar at den kommer på k-fond). Så 54 mnd ventetid er sikkert ikke usannsynlig pr akkurat i dag. Dessverre. Jeg så at de hadde noen bøker som man kunne låne i 1 uke,men tenkte at det var noen ekstra bøker, Jeg leser dessverre ikke så fort,så jeg må nok vente. Kanskje jeg bare skal kjøpe den boka. :-) Forfatteren har sikkert skrevet 2 nye bøker før jeg får låne denne. :-) 0 Siter
cecily Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Kan jeg spørre hvorfor? Det kan du. Jeg syns den var i overmåte ekkel bare. Det skyldes nok også at det var vinter og jeg var hjemme alene da jeg leste den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.