Gjest litt redd nå Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har en føflekk på ca 5 mm i ansiktet. Har merket en liten sårskorpe som muligens har vært der noen uker. Har tatt bort et hår med pisnett som var i føflekken og gjorde det igjen for noen dager siden. Tenkte ikke over det da og merket ikke om skorpen var der da. Bør denne føflekken fjernes eller kan jeg regne med at såret har kommet p.ga jeg har fjernet et hår i den noen ganger? 0 Siter
Gjest hilsen ansiktsføflekkoperert Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Sannsynligvis skyldes det håret du fjernet, og at det ble litt blod der da. Hvis du plages av føflekken, er det veldig fort gjort å fjerne den. Selv fjernet jeg en slik føflekk en gang, det var ikke planlagt en gang, jeg var hos en hudlege for noe ganske annet, og kom til å nevne føflekken, han tilbød seg å fjerne den der og da, og gjorde det med litt lokalbedøvelse. Har aldri angret. Jeg drev og pirket på den hele tiden, likte den ikke. Nå er den borte, bare et bittelite arr igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.