Gå til innhold

tror eldre mennesker at de må svare på sms raskt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommuniserer noen ganger med folk som jeg vet foretrekker sms framfor telefonsamtaler. Noen liker ikke å snakke i telefonen, og da bruker jeg ofte sms, selv om det gjelder viktige ting i jobbsammenheng. Og da er det ofte viktig at kommunikasjonen foregår relativt raskt. Så det kommer veldig an på hva slags meldinger det er snakk om, for mitt vedkommende.

Jeg tenkte mer på "gjennomsnittsmennesket", det er klart at de som på et eller annet vis foretrekker sms fremfor telefoner må sørge for å sjekke og svare raskt.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

13

• morsan

11

• Orio

4

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, hvis ddet er veldig viktig. Men man venner seg jo til at sms kan være en utmerket måte å få svar fort uten å bruke mye tid.

Som f eks forleden da jeg skulle sende mail med vedlegg til en venninne, og sms'et henne for å spørre om mailadressen. Det hadde vært helt ok om det hadde tatt tid før jeg fikk svar, men hun svarte raskt, og mailen kunne derfor sendes før jeg glemte det.

Det er klart det er greit å få svar på ting raskt, men hvis det er noe jeg må vite NÅ ringer jeg i stedet for å sende sms. Hvis ikke er det jo mer tilfeldig hvor raskt svaret kommer.

Og e-postadresser er greiest å få på sms, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...