Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er helt enig. Jeg så ikke programmet, men jeg har alltid likt henne veldig godt. En herlig fri måte å være på. Mange vil kanskje synes hun er masete, men jeg synes hun er masete på den rette måten:-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er helt enig. Jeg så ikke programmet, men jeg har alltid likt henne veldig godt. En herlig fri måte å være på. Mange vil kanskje synes hun er masete, men jeg synes hun er masete på den rette måten:-) Enig:-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Synes faktisk at hun kledde både kjolen og hodepynten, selv om det var grotesk:-) Sterke farger og sterke kontraster er tydeligvis hennes stil. Hun er modig, flott og sterk, synes jeg. Tror kanskje dere snakker om forskjellige kjoler? Elextra koomenterte gullkjolen, mens du kommenterte kjolen på Nytt på nytt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, jeg liker å se Skavlan, og det er det eneste programmet i jeg bevisst forsøker få med meg. På delt 2. plass er nytt på nytt og beat for beat. Utover det så ser jeg TV temmelig sporadisk. Følger feks ingen serier. Enn du? ''Ja, jeg liker å se Skavlan, og det er det eneste programmet i jeg bevisst forsøker få med meg. På delt 2. plass er nytt på nytt og beat for beat. Utover det så ser jeg TV temmelig sporadisk. Følger feks ingen serier'' Samme her, bortsett fra at jeg ikke ser Beat for beat. Og kanskje er jeg like glad for en god krim som for Skavlan. Men Skavlan har stor fallhøyde! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Tror kanskje dere snakker om forskjellige kjoler? Elextra koomenterte gullkjolen, mens du kommenterte kjolen på Nytt på nytt? ''Elextra koomenterte gullkjolen, mens du kommenterte kjolen på Nytt på nytt'' Er pt på reise, og aner ikke hva hun har på på norsk TV for tiden 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg må innrømme at jeg ikke har noe forhold til Christine Koht, og aner ikke hvordan hun er på tv. Måtte google henne for å se om jeg hadde sett henne før, og jeg har vel sett et bilde av henne kanskje, men har ikke sett henne som programleder. Ser ekstremt lite tv 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''Elextra koomenterte gullkjolen, mens du kommenterte kjolen på Nytt på nytt'' Er pt på reise, og aner ikke hva hun har på på norsk TV for tiden OK:-) Da misforsto jeg hvilken kjole du snakket om. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 OK:-) Da misforsto jeg hvilken kjole du snakket om. Hehe, tenkte bare vi hadde ulik smak! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg må innrømme at jeg ikke har noe forhold til Christine Koht, og aner ikke hvordan hun er på tv. Måtte google henne for å se om jeg hadde sett henne før, og jeg har vel sett et bilde av henne kanskje, men har ikke sett henne som programleder. Ser ekstremt lite tv ''Ser ekstremt lite tv'' Ikke kan du lese særlig aviser heller! (sier jeg, som ikke kjenner til halvparten av kjendisene som kommenteres her) 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 ''Elextra koomenterte gullkjolen, mens du kommenterte kjolen på Nytt på nytt'' Er pt på reise, og aner ikke hva hun har på på norsk TV for tiden ;-) Hun hadde en ganske fargerik kjole, samt et pannebånd/hodepynt som virkelig var prikken over i'en. Og en flott, dekorativt smykke i halsen/øvre del av brystet. Det er vel også lov å si at hun kler sitt slankere utseende, og ikke minst at pasjeklippen er borte;-) 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Hehe, tenkte bare vi hadde ulik smak! Hun har jo ofte kjoler/antrekk som virker inspirtert av andre land enn vårt. Og det hadde hun i kveld også. Sterke farger og kontraster og langt fra "den lille sorte":-) Hun er ikke diskret i klesstilen akkurat. Men på et eller annet vis så kler det henne - uten at jeg ville ha valgt akkurat det samme, for å si det sånn:-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Hun har jo ofte kjoler/antrekk som virker inspirtert av andre land enn vårt. Og det hadde hun i kveld også. Sterke farger og kontraster og langt fra "den lille sorte":-) Hun er ikke diskret i klesstilen akkurat. Men på et eller annet vis så kler det henne - uten at jeg ville ha valgt akkurat det samme, for å si det sånn:-) Hun er fargerik på alle mulige måter. Ikke alle som ville kledd hennes stil, men hun gjør det. 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Hun er fargerik på alle mulige måter. Ikke alle som ville kledd hennes stil, men hun gjør det. Ja, det gjør hun :-) Regner ikke med at du får sett NRK for tiden. Eller gjør du det? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ;-) Hun hadde en ganske fargerik kjole, samt et pannebånd/hodepynt som virkelig var prikken over i'en. Og en flott, dekorativt smykke i halsen/øvre del av brystet. Det er vel også lov å si at hun kler sitt slankere utseende, og ikke minst at pasjeklippen er borte;-) Ja, har visst hørt at hun plutselig har begynt å trene og har bitt slankere, ja, uten at jeg akkurat har sett det. Nesten så en kunne bli inspirert selv! 0 Siter
ilaria Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har også stor sans for den dama! Men jeg tolker henne ironisk av og til jeg, når det virker som andre ikke gjør det? Som f.eks det hun sa til han høyre-gutten. Uansett, morsom og herlig ærlig. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''Ser ekstremt lite tv'' Ikke kan du lese særlig aviser heller! (sier jeg, som ikke kjenner til halvparten av kjendisene som kommenteres her) Mjoda, jeg leser Fedrelandsvennen :-) Og leser nyheter på nett, men hopper glatt over kjendisnyheter! Ukeblader kjøper jeg stort sett 3 ganger i året, og da veksler jeg mellom KK og Kamille... Leser andre ukeblader når jeg er hos lege eller tanllege 2-3 ganger pr år.... 0 Siter
Atene Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 *lurer på hvor hun kjøper kjolene sine* *lurer på om jeg isåfall hadde turt å bruke dem på jobb* (Kan dog styre meg for denne, selv om det var kult av henne å ha den på: http://www.adressa.no/multimedia/archive/00703/Skoht_703393a.jpg ) Kjolen er fra Desigual. Jeg prøvde den i en annen farge i forrige uke, men feiget ut i siste øyeblikk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Mjoda, jeg leser Fedrelandsvennen :-) Og leser nyheter på nett, men hopper glatt over kjendisnyheter! Ukeblader kjøper jeg stort sett 3 ganger i året, og da veksler jeg mellom KK og Kamille... Leser andre ukeblader når jeg er hos lege eller tanllege 2-3 ganger pr år.... Da kjøper du oftere ukeblader enn jeg - men jeg er en racer på sladreblader når jeg er hos frisør og tannlege! Frisøren min forsøker å vise at sladderblader er under salongens verdighet, men hun har alltids noen på lur til meg! 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Hun har jo ofte kjoler/antrekk som virker inspirtert av andre land enn vårt. Og det hadde hun i kveld også. Sterke farger og kontraster og langt fra "den lille sorte":-) Hun er ikke diskret i klesstilen akkurat. Men på et eller annet vis så kler det henne - uten at jeg ville ha valgt akkurat det samme, for å si det sånn:-) ''uten at jeg ville ha valgt akkurat det samme, for å si det sånn:-)'' Kommer an på hva det er. Dagens antrekk kunne jeg godt ha benyttet i festlig lag. Dette er også fint: http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1116142162.97646.jpg Men den før nevnte gullkjolen er ikke for hvemsomhelst, ei heller dette *he he*: http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/49/490/490284/6B96CACD940F461D_450_1170060322.jpg 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Kjolen er fra Desigual. Jeg prøvde den i en annen farge i forrige uke, men feiget ut i siste øyeblikk. ''Kjolen er fra Desigual.'' Ah, derfra har jeg faktisk flere kjoler, tror jeg (uten at jeg har sett denne)! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.