Gå til innhold

Cjristine Koht på tv i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg er helt enig. Jeg så ikke programmet, men jeg har alltid likt henne veldig godt. En herlig fri måte å være på. Mange vil kanskje synes hun er masete, men jeg synes hun er masete på den rette måten:-)

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

36

• morsan

18

• Lotte :o)

7

• nick

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er helt enig. Jeg så ikke programmet, men jeg har alltid likt henne veldig godt. En herlig fri måte å være på. Mange vil kanskje synes hun er masete, men jeg synes hun er masete på den rette måten:-)

Enig:-)

Skrevet

Synes faktisk at hun kledde både kjolen og hodepynten, selv om det var grotesk:-) Sterke farger og sterke kontraster er tydeligvis hennes stil.

Hun er modig, flott og sterk, synes jeg.

Tror kanskje dere snakker om forskjellige kjoler?

Elextra koomenterte gullkjolen, mens du kommenterte kjolen på Nytt på nytt?

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg liker å se Skavlan, og det er det eneste programmet i jeg bevisst forsøker få med meg. På delt 2. plass er nytt på nytt og beat for beat. Utover det så ser jeg TV temmelig sporadisk. Følger feks ingen serier.

Enn du?

''Ja, jeg liker å se Skavlan, og det er det eneste programmet i jeg bevisst forsøker få med meg. På delt 2. plass er nytt på nytt og beat for beat. Utover det så ser jeg TV temmelig sporadisk. Følger feks ingen serier''

Samme her, bortsett fra at jeg ikke ser Beat for beat. Og kanskje er jeg like glad for en god krim som for Skavlan. Men Skavlan har stor fallhøyde! :P

Gjest Elextra
Skrevet

Tror kanskje dere snakker om forskjellige kjoler?

Elextra koomenterte gullkjolen, mens du kommenterte kjolen på Nytt på nytt?

''Elextra koomenterte gullkjolen, mens du kommenterte kjolen på Nytt på nytt''

Er pt på reise, og aner ikke hva hun har på på norsk TV for tiden :P

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke har noe forhold til Christine Koht, og aner ikke hvordan hun er på tv. Måtte google henne for å se om jeg hadde sett henne før, og jeg har vel sett et bilde av henne kanskje, men har ikke sett henne som programleder.

Ser ekstremt lite tv

Skrevet

OK:-) Da misforsto jeg hvilken kjole du snakket om.

Gjest Elextra
Skrevet

OK:-) Da misforsto jeg hvilken kjole du snakket om.

Hehe, tenkte bare vi hadde ulik smak! :P

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke har noe forhold til Christine Koht, og aner ikke hvordan hun er på tv. Måtte google henne for å se om jeg hadde sett henne før, og jeg har vel sett et bilde av henne kanskje, men har ikke sett henne som programleder.

Ser ekstremt lite tv

''Ser ekstremt lite tv''

Ikke kan du lese særlig aviser heller! :P

(sier jeg, som ikke kjenner til halvparten av kjendisene som kommenteres her)

Skrevet

;-)

Hun hadde en ganske fargerik kjole, samt et pannebånd/hodepynt som virkelig var prikken over i'en. Og en flott, dekorativt smykke i halsen/øvre del av brystet.

Det er vel også lov å si at hun kler sitt slankere utseende, og ikke minst at pasjeklippen er borte;-)

Skrevet

Hehe, tenkte bare vi hadde ulik smak! :P

Hun har jo ofte kjoler/antrekk som virker inspirtert av andre land enn vårt. Og det hadde hun i kveld også. Sterke farger og kontraster og langt fra "den lille sorte":-)

Hun er ikke diskret i klesstilen akkurat. Men på et eller annet vis så kler det henne - uten at jeg ville ha valgt akkurat det samme, for å si det sånn:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hun har jo ofte kjoler/antrekk som virker inspirtert av andre land enn vårt. Og det hadde hun i kveld også. Sterke farger og kontraster og langt fra "den lille sorte":-)

Hun er ikke diskret i klesstilen akkurat. Men på et eller annet vis så kler det henne - uten at jeg ville ha valgt akkurat det samme, for å si det sånn:-)

Hun er fargerik på alle mulige måter. Ikke alle som ville kledd hennes stil, men hun gjør det.

Skrevet

Hun er fargerik på alle mulige måter. Ikke alle som ville kledd hennes stil, men hun gjør det.

Ja, det gjør hun :-) Regner ikke med at du får sett NRK for tiden. Eller gjør du det?

Gjest Elextra
Skrevet

;-)

Hun hadde en ganske fargerik kjole, samt et pannebånd/hodepynt som virkelig var prikken over i'en. Og en flott, dekorativt smykke i halsen/øvre del av brystet.

Det er vel også lov å si at hun kler sitt slankere utseende, og ikke minst at pasjeklippen er borte;-)

Ja, har visst hørt at hun plutselig har begynt å trene og har bitt slankere, ja, uten at jeg akkurat har sett det.

Nesten så en kunne bli inspirert selv! :P

Skrevet

Jeg har også stor sans for den dama!

Men jeg tolker henne ironisk av og til jeg, når det virker som andre ikke gjør det? Som f.eks det hun sa til han høyre-gutten.

Uansett, morsom og herlig ærlig.

Skrevet

''Ser ekstremt lite tv''

Ikke kan du lese særlig aviser heller! :P

(sier jeg, som ikke kjenner til halvparten av kjendisene som kommenteres her)

Mjoda, jeg leser Fedrelandsvennen :-)

Og leser nyheter på nett, men hopper glatt over kjendisnyheter!

Ukeblader kjøper jeg stort sett 3 ganger i året, og da veksler jeg mellom KK og Kamille...

Leser andre ukeblader når jeg er hos lege eller tanllege 2-3 ganger pr år....

Gjest Elextra
Skrevet

Mjoda, jeg leser Fedrelandsvennen :-)

Og leser nyheter på nett, men hopper glatt over kjendisnyheter!

Ukeblader kjøper jeg stort sett 3 ganger i året, og da veksler jeg mellom KK og Kamille...

Leser andre ukeblader når jeg er hos lege eller tanllege 2-3 ganger pr år....

Da kjøper du oftere ukeblader enn jeg - men jeg er en racer på sladreblader når jeg er hos frisør og tannlege! Frisøren min forsøker å vise at sladderblader er under salongens verdighet, men hun har alltids noen på lur til meg! :P

Skrevet

''uten at jeg ville ha valgt akkurat det samme, for å si det sånn:-)''

Kommer an på hva det er. Dagens antrekk kunne jeg godt ha benyttet i festlig lag.

Dette er også fint:

http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1116142162.97646.jpg

Men den før nevnte gullkjolen er ikke for hvemsomhelst, ei heller dette *he he*:

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/49/490/490284/6B96CACD940F461D_450_1170060322.jpg

Gjest Elextra
Skrevet

Kjolen er fra Desigual. Jeg prøvde den i en annen farge i forrige uke, men feiget ut i siste øyeblikk.

''Kjolen er fra Desigual.''

Ah, derfra har jeg faktisk flere kjoler, tror jeg (uten at jeg har sett denne)! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...