Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har også stor sans for den dama! Men jeg tolker henne ironisk av og til jeg, når det virker som andre ikke gjør det? Som f.eks det hun sa til han høyre-gutten. Uansett, morsom og herlig ærlig. Akkurat det hun sa til Høyre-gutten lurte jeg også på om hun mente...Eller jeg skjønte ikke helt hvor hun tok karakteristikken fra. Men jeg ler enda ved tanken på hennes scene overfor Almås: "Når du står opp om morgenen og se deg i speilet..Hender det da at du tenker: Oh my God så kjekk du er" :-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har også stor sans for den dama! Men jeg tolker henne ironisk av og til jeg, når det virker som andre ikke gjør det? Som f.eks det hun sa til han høyre-gutten. Uansett, morsom og herlig ærlig. Jeg tolket ikke det som ironisk - jeg tror hun var ærlig og oppriktig da. Og så herlig at hun er så lite redd for å si pene ting til folk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''uten at jeg ville ha valgt akkurat det samme, for å si det sånn:-)'' Kommer an på hva det er. Dagens antrekk kunne jeg godt ha benyttet i festlig lag. Dette er også fint: http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1116142162.97646.jpg Men den før nevnte gullkjolen er ikke for hvemsomhelst, ei heller dette *he he*: http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/49/490/490284/6B96CACD940F461D_450_1170060322.jpg *lol* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Da kjøper du oftere ukeblader enn jeg - men jeg er en racer på sladreblader når jeg er hos frisør og tannlege! Frisøren min forsøker å vise at sladderblader er under salongens verdighet, men hun har alltids noen på lur til meg! Jeg glemte frisøren. Forrige gang jeg var hos henne var i januar.... ;-( Et skikkelig ork å få bestilt time... Jeg ringte faktisk denne uka, men da var det stengt pga høstferie.... Kjipt når jeg endelig hadde kvinnet meg opp til å ringe. Så da leser jeg litt blader 2 ganger til i året. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, det gjør hun :-) Regner ikke med at du får sett NRK for tiden. Eller gjør du det? Dårlig med det gitt:-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Kjolen er fra Desigual. Jeg prøvde den i en annen farge i forrige uke, men feiget ut i siste øyeblikk. *noterer* Forøvrig synes jeg at du IKKE skulle feiget ut:-) Jeg vil tro du er en som ville kle slike kjoler flott:-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Dårlig med det gitt:-) web-tv? 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''uten at jeg ville ha valgt akkurat det samme, for å si det sånn:-)'' Kommer an på hva det er. Dagens antrekk kunne jeg godt ha benyttet i festlig lag. Dette er også fint: http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1116142162.97646.jpg Men den før nevnte gullkjolen er ikke for hvemsomhelst, ei heller dette *he he*: http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/49/490/490284/6B96CACD940F461D_450_1170060322.jpg He..he...Ingen av kjolene hennes er noe for meg :-) Men hun liker å vise fram puppene sine - det har vi jo sett før. Jeg velger å tolke det som om at hun sannsynligvis bare er utrolig løssluppen og livsglad:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg glemte frisøren. Forrige gang jeg var hos henne var i januar.... ;-( Et skikkelig ork å få bestilt time... Jeg ringte faktisk denne uka, men da var det stengt pga høstferie.... Kjipt når jeg endelig hadde kvinnet meg opp til å ringe. Så da leser jeg litt blader 2 ganger til i året. ''Jeg ringte faktisk denne uka, men da var det stengt pga høstferie....'' Min erfaring er at frisørtimer må bestilles minst en måned i forveien, om du skal velge tidspunkt selv. Hvilket er en fordel i en travel hverdag! Derfor bestiller jeg gjerne neste time allerede når jeg er der. 0 Siter
Atene Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 *noterer* Forøvrig synes jeg at du IKKE skulle feiget ut:-) Jeg vil tro du er en som ville kle slike kjoler flott:-) Takk. Jeg har allerede en, da. Med korte ermer. Men denne kom enten i Christine Kohts farge, og den var det for mye sort i. Eller i knallrødt og turkis, og det ble litt over-the-top. 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Dårlig med det gitt:-) Tenkte meg det:-( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''Jeg ringte faktisk denne uka, men da var det stengt pga høstferie....'' Min erfaring er at frisørtimer må bestilles minst en måned i forveien, om du skal velge tidspunkt selv. Hvilket er en fordel i en travel hverdag! Derfor bestiller jeg gjerne neste time allerede når jeg er der. Jeg går til ei som har privat salong i bolighuset, ei "ute på bygda" - og hun har som regel en ledig passende time samme uke som jeg ringer. Hele familien går til henne. Ofte får vi time på dagen! Jeg har langt hår og klipper meg sjelden. PLeier dog ikke gå 8 mnd mellom hver gang.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 He..he...Ingen av kjolene hennes er noe for meg :-) Men hun liker å vise fram puppene sine - det har vi jo sett før. Jeg velger å tolke det som om at hun sannsynligvis bare er utrolig løssluppen og livsglad:-) ''Jeg velger å tolke det som om at hun sannsynligvis bare er utrolig løssluppen og livsglad:-'' Sånn tenker jeg også. Og det er ganske befriende at hun ikke helt fyller idealene. Det ville ikke vært helt det samme om hun viste frem kroppen om hun så ut som en fotomodell eller for den saks skyld en glamourmodell! 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg tolket ikke det som ironisk - jeg tror hun var ærlig og oppriktig da. Og så herlig at hun er så lite redd for å si pene ting til folk. Det er mye mulig at hun var ærlig og oppriktig. Men hvor tok hun karakteristikken fra? Han utmerket seg jo ikke som noe spesielt på noen måte. Helt middels grei og humoristisk :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 web-tv? Jeg savner ikke tv, da jeg omtrent ikke så noenting i flere måneder hjemme heller. Jeg har mengder av historiebøker med og koser meg med det når jeg ikke surrer på nett i tillegg til å lese engelske bøker for å styrke engelsken. Dagene går så fort her og det til tross for at jeg ikke jobber:-) 0 Siter
ilaria Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg tolket ikke det som ironisk - jeg tror hun var ærlig og oppriktig da. Og så herlig at hun er så lite redd for å si pene ting til folk. Ok. Jeg kan ofte overtolke slike ting. Til å begynne med virket det åpenhjertig, men så fortsatte hun så mye at det virket som hun skulle gjøre et poeng ut av det, akkurat som om hun var ironisk. Men hvem vet:) 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 ''Jeg velger å tolke det som om at hun sannsynligvis bare er utrolig løssluppen og livsglad:-'' Sånn tenker jeg også. Og det er ganske befriende at hun ikke helt fyller idealene. Det ville ikke vært helt det samme om hun viste frem kroppen om hun så ut som en fotomodell eller for den saks skyld en glamourmodell! Helt enig med deg. Nå har hun jo blitt opptatt av slanking og trening/kropp - men hun har jo vært på samme måten hele tiden. Befriende - det er det rette ordet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 *noterer* Forøvrig synes jeg at du IKKE skulle feiget ut:-) Jeg vil tro du er en som ville kle slike kjoler flott:-) m@il 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg savner ikke tv, da jeg omtrent ikke så noenting i flere måneder hjemme heller. Jeg har mengder av historiebøker med og koser meg med det når jeg ikke surrer på nett i tillegg til å lese engelske bøker for å styrke engelsken. Dagene går så fort her og det til tross for at jeg ikke jobber:-) Høres aldeles herlig ut! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Høres aldeles herlig ut! Det er det, men savner å skravle med koleganene mine innmellom. Heldigvis har jeg koselige folk rundt meg her også. Føler at jeg bor i et norsk byggefelt ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.