Gå til innhold

Cjristine Koht på tv i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det gjør jo ikke dette nicket. H*n har stort sett bare vært frampå overfor meg.

Ok, noen er utholdende, vet du. De får bare styre på;-)

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

36

• morsan

18

• Lotte :o)

7

• nick

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ok, noen er utholdende, vet du. De får bare styre på;-)

OK:-)

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Det gjør jo ikke dette nicket. H*n har stort sett bare vært frampå overfor meg.

Hadde du hatt det minste snev av selvinnsikt hadde du forstått hvorfor. Men det er ikke forventet herfra at du har det.

''Jeg tror ikke et sekund på at du velger å forlate dette forumet, til det er du og dine meninger for viktige sett med egne øyne.''.

Og jaggu fikk jeg rett :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hadde du hatt det minste snev av selvinnsikt hadde du forstått hvorfor. Men det er ikke forventet herfra at du har det.

''Jeg tror ikke et sekund på at du velger å forlate dette forumet, til det er du og dine meninger for viktige sett med egne øyne.''.

He he, du følger med ser jeg.

Lurer i kulissene du.

Skrevet

Så du følger med? Så fint for deg at du fikk rett:-) Synes du det hadde vært bedre om jeg opprettet et nytt nick og lot som ingenting? Eller ville du ha betraktet meg som feig da?

Er du nærmest besatt av meg? Det virker nesten slik:-) For det virker jo ikke som du er til stede overfor noen andre enn meg? Pass på så du ikke forer mitt allerede oppblåste ego alt for mye :-)

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Lurer i kulissene du.

Alltid :)

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Så du følger med? Så fint for deg at du fikk rett:-) Synes du det hadde vært bedre om jeg opprettet et nytt nick og lot som ingenting? Eller ville du ha betraktet meg som feig da?

Er du nærmest besatt av meg? Det virker nesten slik:-) For det virker jo ikke som du er til stede overfor noen andre enn meg? Pass på så du ikke forer mitt allerede oppblåste ego alt for mye :-)

''Synes du det hadde vært bedre om jeg opprettet et nytt nick og lot som ingenting? Eller ville du ha betraktet meg som feig da?''

Du ville aldri dukke trives her i lengden under et annet nick, da får du jo ikke frem viktigheten av deg selv og det er for lite egoboost for deg.

Skrevet

''Synes du det hadde vært bedre om jeg opprettet et nytt nick og lot som ingenting? Eller ville du ha betraktet meg som feig da?''

Du ville aldri dukke trives her i lengden under et annet nick, da får du jo ikke frem viktigheten av deg selv og det er for lite egoboost for deg.

''Du ville aldri dukke trives her i lengden under et annet nick, da får du jo ikke frem viktigheten av deg selv og det er for lite egoboost for deg.''

Kan du oversette den til norsk for meg? "Du ville aldri dukke trives" - LOL:-) Utrolig dårlig norsk til å være deg:-)

Skrevet

Lurer i kulissene du.

Det er tydeligvis noen som har sett seg lei på at jeg skriver på dette forumet, og gjerne vil presse meg ut.

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

''Du ville aldri dukke trives her i lengden under et annet nick, da får du jo ikke frem viktigheten av deg selv og det er for lite egoboost for deg.''

Kan du oversette den til norsk for meg? "Du ville aldri dukke trives" - LOL:-) Utrolig dårlig norsk til å være deg:-)

Stapp inn "opp og" ettter dukke, så har du'n!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det er tydeligvis noen som har sett seg lei på at jeg skriver på dette forumet, og gjerne vil presse meg ut.

Avslutt bare med henne her og nå og hiv deg inn i en annen diskusjon. Hun vil bare utvikle dette og være slemmere og slemmere. Mange sliter med psyken her inne.

Skrevet

Stapp inn "opp og" ettter dukke, så har du'n!

OK:-) Vet du hva? Jeg driter i deg, og hva du mener og synes. Du er bare en jævelig mobber - og intet annet. Du karakteriserer meg konstant med personlige karakteristikker og slag under beltestedet.

Jeg har like stor rett til å skrive her inne om tanker og følelser/meninger som du og alle andre har. Gir du deg ikke nå, så klager jeg deg inn for webmaster.

Skrevet

Avslutt bare med henne her og nå og hiv deg inn i en annen diskusjon. Hun vil bare utvikle dette og være slemmere og slemmere. Mange sliter med psyken her inne.

Jeg begynner å skjønne hva du mener. Men jeg har dessverre en lei tendens til å ta det folk skriver på alvor.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg begynner å skjønne hva du mener. Men jeg har dessverre en lei tendens til å ta det folk skriver på alvor.

Men det ser jo av argumentasjonen at dette ikke er noe å ta på alvor? Nei, hev deg over det. Du er for klok til å bry deg om dette:-)

Skrevet

Men det ser jo av argumentasjonen at dette ikke er noe å ta på alvor? Nei, hev deg over det. Du er for klok til å bry deg om dette:-)

OK:-)

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

OK:-) Vet du hva? Jeg driter i deg, og hva du mener og synes. Du er bare en jævelig mobber - og intet annet. Du karakteriserer meg konstant med personlige karakteristikker og slag under beltestedet.

Jeg har like stor rett til å skrive her inne om tanker og følelser/meninger som du og alle andre har. Gir du deg ikke nå, så klager jeg deg inn for webmaster.

''OK:-) Vet du hva? Jeg driter i deg, og hva du mener og synes.''

Oi bombe! Du driter i hva de aller fleste mener og synes!

''Du er bare en jævelig mobber - og intet annet.''

Ooooo jeg er ingen mobber. Jeg har fortalt deg hva jeg synes om måten du til tider opptrer på her inne, og det står jeg for.

'' Du karakteriserer meg konstant med personlige karakteristikker og slag under beltestedet.''

Feil!!! Jeg har vært i dialog med deg i en tråd for en ukes tid siden. Jeg har bortsett fra det, sett deg "briljere" i mange i diskusjoner med andre her inne.

''Jeg har like stor rett til å skrive her inne om tanker og følelser/meninger som du og alle andre har.''

Det har du rett i, men du kunne ha godt av å forstå at det har andre også uten at du skal trøkke dine følelser/meninger ned i halsen på dem.

'' Gir du deg ikke nå, så klager jeg deg inn for webmaster.''

Be my guest!

Skrevet

Fyttihelvete! Jeg får innovertiss bare ved å tenke på det krampeaktig morsomme bilvraket.

*grøsser*

Skrevet

''OK:-) Vet du hva? Jeg driter i deg, og hva du mener og synes.''

Oi bombe! Du driter i hva de aller fleste mener og synes!

''Du er bare en jævelig mobber - og intet annet.''

Ooooo jeg er ingen mobber. Jeg har fortalt deg hva jeg synes om måten du til tider opptrer på her inne, og det står jeg for.

'' Du karakteriserer meg konstant med personlige karakteristikker og slag under beltestedet.''

Feil!!! Jeg har vært i dialog med deg i en tråd for en ukes tid siden. Jeg har bortsett fra det, sett deg "briljere" i mange i diskusjoner med andre her inne.

''Jeg har like stor rett til å skrive her inne om tanker og følelser/meninger som du og alle andre har.''

Det har du rett i, men du kunne ha godt av å forstå at det har andre også uten at du skal trøkke dine følelser/meninger ned i halsen på dem.

'' Gir du deg ikke nå, så klager jeg deg inn for webmaster.''

Be my guest!

Jeg har bare et svar til deg. Uansett hva det skyldes så kommer du med personkarakteristikker av meg. Jeg er intolerant, jeg er ensom, jeg tror jeg er noe. Har du ikke noe annet å by på enn å angripe folk personlig her inne, så la det være. Jeg har aldri angrepet deg. Så la det være. Jeg kjenner ikke deg, og du kjenner ikke meg. La det bli med det.

Og det var min siste advarsel til deg.

Skrevet

Fyttihelvete! Jeg får innovertiss bare ved å tenke på det krampeaktig morsomme bilvraket.

*grøsser*

Mennesker - les: Mennesker - ikke kjønn- kan ikke vurderes etter innover/utover-tiss, vet du.

Hvor grunn er det mulig å bli?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...