Gå til innhold

Cjristine Koht på tv i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Jeg har bare et svar til deg. Uansett hva det skyldes så kommer du med personkarakteristikker av meg. Jeg er intolerant, jeg er ensom, jeg tror jeg er noe. Har du ikke noe annet å by på enn å angripe folk personlig her inne, så la det være. Jeg har aldri angrepet deg. Så la det være. Jeg kjenner ikke deg, og du kjenner ikke meg. La det bli med det.

Og det var min siste advarsel til deg.

''Jeg har bare et svar til deg. Uansett hva det skyldes så kommer du med personkarakteristikker av meg.''

Jeg har fortalt deg hvorfor jeg har tatt deg litt fatt, men jeg når selvsagt ikke frem med det. Jeg i likhet med deg, irriterer jeg meg grenseløst over mennesker som ikke utviser toleranse og har respekt for andres meninger og følelser. I mine øyne er du en av disse menneskene.

''Jeg er intolerant, jeg er ensom, jeg tror jeg er noe.''

Jepp, det siste er kan brukes positivt hvis du ikke tror du er for mye....

'' Har du ikke noe annet å by på enn å angripe folk personlig her inne, så la det være.''

Jeg har mye annet å by på her inne, jeg byr stadig på meg selv.

'' Jeg har aldri angrepet deg.''

*host*

''Så la det være.''

Jeg lar meg, som du burde ha oppfattet til nå, ikke kommandere til noe som helst.

''Jeg kjenner ikke deg, og du kjenner ikke meg.La det bli med det.''

Du kjenner ikke meg, er korrekt. Jeg kjenner ikke deg, nei det er jeg sikker på at jeg ikke gjør. Jeg har ikke slike som deg i omgangskretsen. Jeg har kun et inntrykk av deg her inne og det er at du ønsker å være enerådene på områdene følelser og meninger. Hvis ikke du er det og noen taler deg i mot, blir du nedlatende, så furter du og nå truer du.

''Og det var min siste advarsel til deg.''

Jeg er ikke en av de du fritt kan "herse" med.

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

36

• morsan

18

• Lotte :o)

7

• nick

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Jeg har bare et svar til deg. Uansett hva det skyldes så kommer du med personkarakteristikker av meg.''

Jeg har fortalt deg hvorfor jeg har tatt deg litt fatt, men jeg når selvsagt ikke frem med det. Jeg i likhet med deg, irriterer jeg meg grenseløst over mennesker som ikke utviser toleranse og har respekt for andres meninger og følelser. I mine øyne er du en av disse menneskene.

''Jeg er intolerant, jeg er ensom, jeg tror jeg er noe.''

Jepp, det siste er kan brukes positivt hvis du ikke tror du er for mye....

'' Har du ikke noe annet å by på enn å angripe folk personlig her inne, så la det være.''

Jeg har mye annet å by på her inne, jeg byr stadig på meg selv.

'' Jeg har aldri angrepet deg.''

*host*

''Så la det være.''

Jeg lar meg, som du burde ha oppfattet til nå, ikke kommandere til noe som helst.

''Jeg kjenner ikke deg, og du kjenner ikke meg.La det bli med det.''

Du kjenner ikke meg, er korrekt. Jeg kjenner ikke deg, nei det er jeg sikker på at jeg ikke gjør. Jeg har ikke slike som deg i omgangskretsen. Jeg har kun et inntrykk av deg her inne og det er at du ønsker å være enerådene på områdene følelser og meninger. Hvis ikke du er det og noen taler deg i mot, blir du nedlatende, så furter du og nå truer du.

''Og det var min siste advarsel til deg.''

Jeg er ikke en av de du fritt kan "herse" med.

Hva i all verden har jeg gjort deg? Jeg skriver på dette forumet en sjelden gang, og nå er det 14 dager siden sist. Hvilken rett har du til å angripe meg som du gjør? Det er utrolig ydmykende å bli oppdratt og irettesatt på denne måten. Dette har jeg faktisk aldri bedrevet overfor andre brukere på dette forumet. Og så føler du at det er din rettighet å holde på slik? Jeg har uttrykt mine meninger, og det er vel lov, regner jeg med?

Jeg er rett og slett bare sjokkert over hva det er mulig å støte på gjennom å ytre sine meninger på nettet. Verken mer eller mindre.

Du er tydeligvis ikke lettere å irettesette enn det jeg er? Så jeg tror vi gir oss nå. La meg være i fred, og jeg lar deg være i fred. Ok?

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Hva i all verden har jeg gjort deg? Jeg skriver på dette forumet en sjelden gang, og nå er det 14 dager siden sist. Hvilken rett har du til å angripe meg som du gjør? Det er utrolig ydmykende å bli oppdratt og irettesatt på denne måten. Dette har jeg faktisk aldri bedrevet overfor andre brukere på dette forumet. Og så føler du at det er din rettighet å holde på slik? Jeg har uttrykt mine meninger, og det er vel lov, regner jeg med?

Jeg er rett og slett bare sjokkert over hva det er mulig å støte på gjennom å ytre sine meninger på nettet. Verken mer eller mindre.

Du er tydeligvis ikke lettere å irettesette enn det jeg er? Så jeg tror vi gir oss nå. La meg være i fred, og jeg lar deg være i fred. Ok?

''Hva i all verden har jeg gjort deg?''

Ingen verdens ting, men du, dine forutinntatte meninger og hvordan du tar i bruk herseteknikker i ovenfor brukere her inne irriterer meg grenseløst. Og derfor følte jeg for å påpeke nettopp det for deg. Og ba deg om å slå opp ordet ovenbærenhet.

''Jeg skriver på dette forumet en sjelden gang, og nå er det 14 dager siden sist.''

Jeg har ikke bedt deg begrense bruken av forumet, så dette antar jeg er noe du har valgt selv?

'' Hvilken rett har du til å angripe meg som du gjør?''

Hvilken rett har du til å angripe andre og deres meninger her inne? I kveld har du servert spydigheter på psykriatriforumet, antatt at en bruker som sa sin mening om Koht var tilhenger av Janteloven, fordi hun ikke følte like sterkt for Koht som deg. Og dette er slik du holder på hver gang noen har en mening/tanke/følelse som ikke sammenfaller med dine.

''Det er utrolig ydmykende å bli oppdratt og irettesatt på denne måten.''

Det vil jeg tro, men det kan da ikke være første gang du opplever at noen prøver å fortelle deg noen sannhetens ord og faktisk ikke viker for dine meninger og trusler?. Eller har du bare "dotter" i omgivelsene din? Eller har folk bare gitt deg opp og forlatt åstedet? Jeg har sett noen forsøke å fortelle deg dette her på forumet noen ganger, men de ga vel opp håpet om å nå frem med noe konstruktivt.

''Dette har jeg faktisk aldri bedrevet overfor andre brukere på dette forumet.''

Dette gjør du til stadighet.

'' Og så føler du at det er din rettighet å holde på slik? Jeg har uttrykt mine meninger, og det er vel lov, regner jeg med? ''

Jepp, jeg har svart på dette før. Men jeg gjentar: det har andre også, uten at du skal angripe dem med dine.

''Jeg er rett og slett bare sjokkert over hva det er mulig å støte på gjennom å ytre sine meninger på nettet. Verken mer eller mindre.''

Slikt kommer du fort over....og hadde du hatt selvinnsikt hadde du faktisk vært sjokkert over deg selv til tider....

''Du er tydeligvis ikke lettere å irettesette enn det jeg er?''

Jeg lar meg irettesette hvis argumentene for at jeg skal endre mening/følelse/tanke er godt begrunnet og jeg innser at jeg har tatt feil. Så jo, jeg har selvinnsikt.

'' Så jeg tror vi gir oss nå. La meg være i fred, og jeg lar deg være i fred. Ok?''

Don't like begging.

Skrevet

''Hva i all verden har jeg gjort deg?''

Ingen verdens ting, men du, dine forutinntatte meninger og hvordan du tar i bruk herseteknikker i ovenfor brukere her inne irriterer meg grenseløst. Og derfor følte jeg for å påpeke nettopp det for deg. Og ba deg om å slå opp ordet ovenbærenhet.

''Jeg skriver på dette forumet en sjelden gang, og nå er det 14 dager siden sist.''

Jeg har ikke bedt deg begrense bruken av forumet, så dette antar jeg er noe du har valgt selv?

'' Hvilken rett har du til å angripe meg som du gjør?''

Hvilken rett har du til å angripe andre og deres meninger her inne? I kveld har du servert spydigheter på psykriatriforumet, antatt at en bruker som sa sin mening om Koht var tilhenger av Janteloven, fordi hun ikke følte like sterkt for Koht som deg. Og dette er slik du holder på hver gang noen har en mening/tanke/følelse som ikke sammenfaller med dine.

''Det er utrolig ydmykende å bli oppdratt og irettesatt på denne måten.''

Det vil jeg tro, men det kan da ikke være første gang du opplever at noen prøver å fortelle deg noen sannhetens ord og faktisk ikke viker for dine meninger og trusler?. Eller har du bare "dotter" i omgivelsene din? Eller har folk bare gitt deg opp og forlatt åstedet? Jeg har sett noen forsøke å fortelle deg dette her på forumet noen ganger, men de ga vel opp håpet om å nå frem med noe konstruktivt.

''Dette har jeg faktisk aldri bedrevet overfor andre brukere på dette forumet.''

Dette gjør du til stadighet.

'' Og så føler du at det er din rettighet å holde på slik? Jeg har uttrykt mine meninger, og det er vel lov, regner jeg med? ''

Jepp, jeg har svart på dette før. Men jeg gjentar: det har andre også, uten at du skal angripe dem med dine.

''Jeg er rett og slett bare sjokkert over hva det er mulig å støte på gjennom å ytre sine meninger på nettet. Verken mer eller mindre.''

Slikt kommer du fort over....og hadde du hatt selvinnsikt hadde du faktisk vært sjokkert over deg selv til tider....

''Du er tydeligvis ikke lettere å irettesette enn det jeg er?''

Jeg lar meg irettesette hvis argumentene for at jeg skal endre mening/følelse/tanke er godt begrunnet og jeg innser at jeg har tatt feil. Så jo, jeg har selvinnsikt.

'' Så jeg tror vi gir oss nå. La meg være i fred, og jeg lar deg være i fred. Ok?''

Don't like begging.

Jeg har nå meldt fra til webmaster om dine personlige angrep på meg. Så nå gjenstår det å se om de mottar mailen min og gjør noe med at forumet ikke skal inneholde innlegg som kan virker sårende for andre brukere.

''Vær forsiktig med hvordan du ordlegger deg. Husk at det er lett å såre andre. Det er også viktig å være klar over at man kan misforstå andre brukeres ironi, og feilaktig bli såret.''

http://www.doktoronline.no/info/betingelser.html#Regler

Bortsett fra det - så ber jeg om at du lar meg være i fred heretter, all den tid dine meninger ikke er "lov" for meg.

Godnatt!

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Jeg har nå meldt fra til webmaster om dine personlige angrep på meg. Så nå gjenstår det å se om de mottar mailen min og gjør noe med at forumet ikke skal inneholde innlegg som kan virker sårende for andre brukere.

''Vær forsiktig med hvordan du ordlegger deg. Husk at det er lett å såre andre. Det er også viktig å være klar over at man kan misforstå andre brukeres ironi, og feilaktig bli såret.''

http://www.doktoronline.no/info/betingelser.html#Regler

Bortsett fra det - så ber jeg om at du lar meg være i fred heretter, all den tid dine meninger ikke er "lov" for meg.

Godnatt!

Som jeg sa, be my guest! Jeg antar at du unnlot å nevne dine stadige angrep på andre brukere? Samma det, jeg skal nevne det for dem hvis jeg hører noe fra dem.

De burde også hatt en som sa: Vær ikke nedlatende mot andre, selv om dere har ulike meninger. Ta ikke i bruk hersketeknikker når du ønsker å tre meningene dine nedover ørene på folk. Ha innsikt nok til å se at du også kan ta feil. Spar deg for spydigheter. Spar deg for å ta i bruk janteloven, FRP o.l når folk bare i likhet med deg deler sine meninger/tanker og følelser med andre her på forumet. Og sist, men ikke minst: ikke omtal halve norges befolkning som idioter/mindreverdige, fordi de ikke ser verden som deg.

"all den tid dine meninger ikke er "lov" for meg."

Likewise

Jeg vil avslutte med å si at jeg i høyeste grad selv bestemmer hva jeg skal foreta meg fremover.

God natt antar jeg var en spydighet....

Skrevet

Som jeg sa, be my guest! Jeg antar at du unnlot å nevne dine stadige angrep på andre brukere? Samma det, jeg skal nevne det for dem hvis jeg hører noe fra dem.

De burde også hatt en som sa: Vær ikke nedlatende mot andre, selv om dere har ulike meninger. Ta ikke i bruk hersketeknikker når du ønsker å tre meningene dine nedover ørene på folk. Ha innsikt nok til å se at du også kan ta feil. Spar deg for spydigheter. Spar deg for å ta i bruk janteloven, FRP o.l når folk bare i likhet med deg deler sine meninger/tanker og følelser med andre her på forumet. Og sist, men ikke minst: ikke omtal halve norges befolkning som idioter/mindreverdige, fordi de ikke ser verden som deg.

"all den tid dine meninger ikke er "lov" for meg."

Likewise

Jeg vil avslutte med å si at jeg i høyeste grad selv bestemmer hva jeg skal foreta meg fremover.

God natt antar jeg var en spydighet....

Hvis jeg er så forferdelig som du påstår, så skal jeg da holde meg unna dette forumet. Det er ikke verrre enn det. Jeg har følt at jeg hadde venner her inne og meningsfeller i stort og smått. Men så feil kan man tydeligvis ta:-)

Nå skal jeg sove, og ingenting interesserer meg mindre enn krangling med ukjente mennesker. Jeg skjønner bare ikke at det er mulig- og deri ligger min fascinasjon:-)

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Hvis jeg er så forferdelig som du påstår, så skal jeg da holde meg unna dette forumet. Det er ikke verrre enn det. Jeg har følt at jeg hadde venner her inne og meningsfeller i stort og smått. Men så feil kan man tydeligvis ta:-)

Nå skal jeg sove, og ingenting interesserer meg mindre enn krangling med ukjente mennesker. Jeg skjønner bare ikke at det er mulig- og deri ligger min fascinasjon:-)

''Hvis jeg er så forferdelig som du påstår, så skal jeg da holde meg unna dette forumet. Det er ikke verrre enn det. Jeg har følt at jeg hadde venner her inne og meningsfeller i stort og smått. Men så feil kan man tydeligvis ta:-)''

Jeg har aldri bedt deg holde deg unna forumet, så det er en vurdering du får ta med deg selv. Jeg ber deg i grunnen ikke om noenting. Jeg har gjort deg oppmerksom på at du også kan ta feil, at dine meninger/tanker/følelser ikke er de eneste rette og at du ikke burde degradere andre fordi de er uenige med deg. Venner og meningsfeller har jeg ingen formening om, det har du sikkert. Men du kan behandle folk med omhu, selv om de ikke er meningsfeller.

''Nå skal jeg sove, og ingenting interesserer meg mindre enn krangling med ukjente mennesker. Jeg skjønner bare ikke at det er mulig- og deri ligger min fascinasjon:-)''

Jeg vet hva som ligger bak din fascinasjon.

Skrevet

Mennesker - les: Mennesker - ikke kjønn- kan ikke vurderes etter innover/utover-tiss, vet du.

Hvor grunn er det mulig å bli?

Jeg vet ikke, jeg pleier å bånne i de fleste.

Skrevet

Jeg vet ikke, jeg pleier å bånne i de fleste.

Det vet vi jo - uten kondom... *æsj* ;-) Ref. tidligere tråd...

Skrevet

Herlig? Nei, overhodet ikke enig! Hun er bare for mye, for ivrig, for ja, det meste egentlig. Har aldri hatt sansen for den dama.

Skrevet

Det er vel den vanlige "norske " måten å se det på:-) Med Janteloven friskt i bakhodet :-)

Det er enten janteloven eller misunnelse som dras fram når man ikke liker noen.

Faktisk kan det være slik at man ikke liker mennesket - som for meg i dette tilfellet. Man kan ikke like alle.

Skrevet

Det er enten janteloven eller misunnelse som dras fram når man ikke liker noen.

Faktisk kan det være slik at man ikke liker mennesket - som for meg i dette tilfellet. Man kan ikke like alle.

''Man kan ikke like alle.''

Enig.

Skrevet

He he, du følger med ser jeg.

Lurer i kulissene du.

Ja, skikkelig gjeedde i sivet;-)

Skrevet

Herlig? Nei, overhodet ikke enig! Hun er bare for mye, for ivrig, for ja, det meste egentlig. Har aldri hatt sansen for den dama.

Enig med deg!

Skrevet

Jeg tolket ikke det som ironisk - jeg tror hun var ærlig og oppriktig da. Og så herlig at hun er så lite redd for å si pene ting til folk.

''Og så herlig at hun er så lite redd for å si pene ting til folk.''

Ho turte i alle fall si til Jon Almås det jeg selv tenker om han, men aldri hadde turt å si om jeg virkelig traff han. :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1254561401' post='4223271]

Det vet vi jo - uten kondom... *æsj* ;-) Ref. tidligere tråd...

Og Lotte har _aldri_ hatt sex uten kondom?

Jeg har forøvrig levd i et monogamt forhold i over 10 år, men før det har jeg spart en liten formue i kondomer. Dessuten er det miljøvennlig også, så dette er nesten grønn knulling!

Skrevet

Og Lotte har _aldri_ hatt sex uten kondom?

Jeg har forøvrig levd i et monogamt forhold i over 10 år, men før det har jeg spart en liten formue i kondomer. Dessuten er det miljøvennlig også, så dette er nesten grønn knulling!

Har ikke hatt ONS uten gummi, nei :-)

Du er sikkert en riking, formuende av oppsparte kondompenger som du aldri brukte ;-)

Skrevet

Fyttihelvete! Jeg får innovertiss bare ved å tenke på det krampeaktig morsomme bilvraket.

*grøsser*

Da er det jo flaks for deg at du overhodet ikke har sjans på henne, heller.

Skrevet

*flirer godt*

Skrevet

...eventuelt at innovertissen faktisk _øker_ sjansene hans? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...