Gå til innhold

Cjristine Koht på tv i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eventuelt at innovertissen faktisk _øker_ sjansene hans? ;-)

Du er i det rette hjørnet i helga ;-)

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

36

• morsan

18

• Lotte :o)

7

• nick

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har aldri sett dama på TV, bare i virkeligheten på et show der hun var en av flere som underholdt. Synes de andre var morsomme, men ikke henne. Hun forsøkte å lage humor av temmelig grove vulgariteter. Det ble bare ekkelt.

Skrevet

...eventuelt at innovertissen faktisk _øker_ sjansene hans? ;-)

Godt poeng, morsan. ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1254578703' post='4223418]

Har ikke hatt ONS uten gummi, nei :-)

Du er sikkert en riking, formuende av oppsparte kondompenger som du aldri brukte ;-)

I det minste har du hatt ONS, det er da noe. Jeg begynte å bli bekymret.

Så, du tilhører dem som tror at dersom man holder hender i noen uker først, så kan man kaste kondomene. Han var/er en ordentlig gutt, renslig, og driver ikke med smusk?

Fortell meg at dere begge ble HIV og Klamydiatestet før han fikk tilgang til skatten uten å ta på seg regnfrakken først?

Skrevet

I det minste har du hatt ONS, det er da noe. Jeg begynte å bli bekymret.

Så, du tilhører dem som tror at dersom man holder hender i noen uker først, så kan man kaste kondomene. Han var/er en ordentlig gutt, renslig, og driver ikke med smusk?

Fortell meg at dere begge ble HIV og Klamydiatestet før han fikk tilgang til skatten uten å ta på seg regnfrakken først?

Du må ikke bekymre deg sånn! ;-D

Jeg kan da vel ikke huske på alt. Flaks og dyktighet om en annen = jeg har aldri hatt problemer med det unevnelige.

Gjest Moderator
Skrevet

''Hvis jeg er så forferdelig som du påstår, så skal jeg da holde meg unna dette forumet. Det er ikke verrre enn det. Jeg har følt at jeg hadde venner her inne og meningsfeller i stort og smått. Men så feil kan man tydeligvis ta:-)''

Jeg har aldri bedt deg holde deg unna forumet, så det er en vurdering du får ta med deg selv. Jeg ber deg i grunnen ikke om noenting. Jeg har gjort deg oppmerksom på at du også kan ta feil, at dine meninger/tanker/følelser ikke er de eneste rette og at du ikke burde degradere andre fordi de er uenige med deg. Venner og meningsfeller har jeg ingen formening om, det har du sikkert. Men du kan behandle folk med omhu, selv om de ikke er meningsfeller.

''Nå skal jeg sove, og ingenting interesserer meg mindre enn krangling med ukjente mennesker. Jeg skjønner bare ikke at det er mulig- og deri ligger min fascinasjon:-)''

Jeg vet hva som ligger bak din fascinasjon.

Foreslår at denne diskusjonen nå avsluttes.

Forøvrig er det ønskelig at diskusjoner primært handler om saker, ikke personer.

Vennlig hilsen

Gjest Elextra
Skrevet

http://www.aftenposten.no/jobb/article3301931.ece

Her dukket hun jammen opp i søndagsavisa med samme antrekk som i NPN på fredag;-)

Bare at hun så en anelse mer stilig ut sittende i studio enn liggende oppå en treningsball;-)

Den er fin!

Og den minner ørlite om en kjole jeg selv har :-) - av et spansk merke som har mye sprekt (hva heter det igjen? Ender på -al).

Gjest Elextra
Skrevet

http://www.aftenposten.no/jobb/article3301931.ece

Her dukket hun jammen opp i søndagsavisa med samme antrekk som i NPN på fredag;-)

Bare at hun så en anelse mer stilig ut sittende i studio enn liggende oppå en treningsball;-)

Desigual heter det!

Favorittskjørtet mitt kommer også derfra, har hatt det i minst fem år og får stadig komplimenter for det, senest sist uke! *S*.

Skrevet

Desigual heter det!

Favorittskjørtet mitt kommer også derfra, har hatt det i minst fem år og får stadig komplimenter for det, senest sist uke! *S*.

Så bra:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...