Lotte :o) Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 ...eventuelt at innovertissen faktisk _øker_ sjansene hans? ;-) Du er i det rette hjørnet i helga ;-) 0 Siter
ecbole Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Har aldri sett dama på TV, bare i virkeligheten på et show der hun var en av flere som underholdt. Synes de andre var morsomme, men ikke henne. Hun forsøkte å lage humor av temmelig grove vulgariteter. Det ble bare ekkelt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 ...eventuelt at innovertissen faktisk _øker_ sjansene hans? ;-) Godt poeng, morsan. 0 Siter
nick Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Da er det jo flaks for deg at du overhodet ikke har sjans på henne, heller. Jeg gråter ikke over det. http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/01/29/490284.html 0 Siter
nick Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1254578703' post='4223418] Har ikke hatt ONS uten gummi, nei :-) Du er sikkert en riking, formuende av oppsparte kondompenger som du aldri brukte ;-) I det minste har du hatt ONS, det er da noe. Jeg begynte å bli bekymret. Så, du tilhører dem som tror at dersom man holder hender i noen uker først, så kan man kaste kondomene. Han var/er en ordentlig gutt, renslig, og driver ikke med smusk? Fortell meg at dere begge ble HIV og Klamydiatestet før han fikk tilgang til skatten uten å ta på seg regnfrakken først? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 I det minste har du hatt ONS, det er da noe. Jeg begynte å bli bekymret. Så, du tilhører dem som tror at dersom man holder hender i noen uker først, så kan man kaste kondomene. Han var/er en ordentlig gutt, renslig, og driver ikke med smusk? Fortell meg at dere begge ble HIV og Klamydiatestet før han fikk tilgang til skatten uten å ta på seg regnfrakken først? Du må ikke bekymre deg sånn! ;-D Jeg kan da vel ikke huske på alt. Flaks og dyktighet om en annen = jeg har aldri hatt problemer med det unevnelige. 0 Siter
morsan Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 m@il http://www.aftenposten.no/jobb/article3301931.ece Her dukket hun jammen opp i søndagsavisa med samme antrekk som i NPN på fredag;-) Bare at hun så en anelse mer stilig ut sittende i studio enn liggende oppå en treningsball;-) 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 ''Hvis jeg er så forferdelig som du påstår, så skal jeg da holde meg unna dette forumet. Det er ikke verrre enn det. Jeg har følt at jeg hadde venner her inne og meningsfeller i stort og smått. Men så feil kan man tydeligvis ta:-)'' Jeg har aldri bedt deg holde deg unna forumet, så det er en vurdering du får ta med deg selv. Jeg ber deg i grunnen ikke om noenting. Jeg har gjort deg oppmerksom på at du også kan ta feil, at dine meninger/tanker/følelser ikke er de eneste rette og at du ikke burde degradere andre fordi de er uenige med deg. Venner og meningsfeller har jeg ingen formening om, det har du sikkert. Men du kan behandle folk med omhu, selv om de ikke er meningsfeller. ''Nå skal jeg sove, og ingenting interesserer meg mindre enn krangling med ukjente mennesker. Jeg skjønner bare ikke at det er mulig- og deri ligger min fascinasjon:-)'' Jeg vet hva som ligger bak din fascinasjon. Foreslår at denne diskusjonen nå avsluttes. Forøvrig er det ønskelig at diskusjoner primært handler om saker, ikke personer. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 http://www.aftenposten.no/jobb/article3301931.ece Her dukket hun jammen opp i søndagsavisa med samme antrekk som i NPN på fredag;-) Bare at hun så en anelse mer stilig ut sittende i studio enn liggende oppå en treningsball;-) Den er fin! Og den minner ørlite om en kjole jeg selv har :-) - av et spansk merke som har mye sprekt (hva heter det igjen? Ender på -al). 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 http://www.aftenposten.no/jobb/article3301931.ece Her dukket hun jammen opp i søndagsavisa med samme antrekk som i NPN på fredag;-) Bare at hun så en anelse mer stilig ut sittende i studio enn liggende oppå en treningsball;-) Desigual heter det! Favorittskjørtet mitt kommer også derfra, har hatt det i minst fem år og får stadig komplimenter for det, senest sist uke! *S*. 0 Siter
morsan Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 Desigual heter det! Favorittskjørtet mitt kommer også derfra, har hatt det i minst fem år og får stadig komplimenter for det, senest sist uke! *S*. Så bra:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.