Gjest Eirini Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Han hever en lønn en konge kan leve på, mens han har fabrikker i Kina hvor de lever på sultelønn. At han fremstår som en engel i media fordi han ansetter folk som er på skråplanet hjelper ikke mye synes jeg. http://skattelister.aftenposten.no/skattelister/start.htm Steinar Jørgensen Olsen. Med en forume på over 8 millioner har han nok råd til å ta sjansen på å ansette en og annen narkoman... 0 Siter
Gjest Eirini Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1254594462' post='4223558] Du høres veldig misunnelig ut. Huff og huff - han tjener penger på konseptet sitt... :-) Nei er slettes ikke misunnelig, men Stormberg skal liksom være et foretak som hjelper de svake. Hva om han heller gav 7 millioner til de ansatte i fabrikkene som produserer klær for han? Han hadde fremdeles hatt til det mest nødvendige skulle man tro. 0 Siter
Gjest Eirini Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Nei er slettes ikke misunnelig, men Stormberg skal liksom være et foretak som hjelper de svake. Hva om han heller gav 7 millioner til de ansatte i fabrikkene som produserer klær for han? Han hadde fremdeles hatt til det mest nødvendige skulle man tro. For et år siden eller mer fant jeg hans boligadresse da han bodde i Kristiansand. Den informasjonen har han sørget for å fjerne nå som han bor i Oslo. Ikke stol på folk som kun har til formål å berike seg selv. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 For et år siden eller mer fant jeg hans boligadresse da han bodde i Kristiansand. Den informasjonen har han sørget for å fjerne nå som han bor i Oslo. Ikke stol på folk som kun har til formål å berike seg selv. ? Du starta m.a.o. denne tråden p.g.a. hat overfor eieren av Stormberg? 0 Siter
Gjest Eirini Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1254595888' post='4223574] ? Du starta m.a.o. denne tråden p.g.a. hat overfor eieren av Stormberg? Nei, men den utviklet seg til det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.