Gå til innhold

hvor ofte skifter dere BH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Niks. Dvs. jeg bruker trenings-bh når jeg vet jeg kommer til å svette mye og den vaskes ofte etter en gangs bruk da. Men til vanlig bruker jeg bh'en i flere dager ja, veksler ofte på da for det er ikke alltid så lekkert med svart bh under en tynn hvit bluse f.eks. :o)

Skrevet

Jeg kan gå med samme BH i 1-3 dager. Jeg vurderer den på lik linje med t-skjorter, der jeg lukter om jeg kan bruke plagget en dag til. Truser og sokker byttes forøvrig hver dag.

Skrevet

Kommer helt ann på. Men som reger bytter jeg etter 2-3 dager. :0)

Persille1365381127
Skrevet

Jeg bytter hver dag, men vasker ikke et engangsbruk. Valg av bh kommer an på hva jeg skal ha over - og da er det ikke sikkert gårsdagens passer.

Det er ikke noe system for hvor ofte jeg vasker dem, jeg ser det litt an. Noen ganger må de vaskes etter én gang, noen ganger holder de fire-fem ganger, det kommer an på hva jeg gjør.

Har jeg f.eks vært ute og danset og blitt svett, så vasker jeg selv om jeg ikke kan SE at den er møkkete. Har jeg bare surret rundt inne på hytta, så er den ikke møkkete selv etter tre dager.

De blir mer møkkete i Oslo enn på fjellet faktisk :)

Skrevet

Jeg bruker vel sjelden samme bh to dager på rad - kommer an på hva som skal has på utenpå, men de vaskes ikke nødvendigvis etter én dags bruk, selv om det også forekommer.

Her som for det meste jeg har av tøy (unntatt truser, som aldri brukes flere ganger) har jeg ingen faste regler om at plagg av type x skal brukes i y antall dager - man har da øyne og nese og kan sjekke om vask er nødvendig:-)

Gjest vasker av og til
Skrevet

Skifter mellom 4 stykk bh. Har ikke flere og vasker dem kun når de ikke lukter godt. Jeg kan vaske bh etter en dag hvis den er svettet i, eller etter flere uker hvis den kun er brukt til penbruk.

Ellers så foretrekker jeg å ta av bh når jeg er hjemme. Hater bh egentlig..

Skrevet

Langt ifra hver dag. Skifter når det trengs

Skrevet

Aldri.

Å?

Og jeg som trodde du var som Monthy Pythons som likte å komme hjem etter en hard dag på jobben og "relax in women's clothes".

Skrevet

Nei. Trener jeg, så bytter jeg til riktig bh før trening, etter økta hives den til vask.

En bh brukes vanligvis flere ganger før den må vaskes.

Gjest annlovinda
Skrevet

Sportsbh'ene mine vaskes alltid etter en gangs bruk.

Vanlige bh'er bruker jeg i flere dager.

Gjest gul dame
Skrevet

Ca. hver fjerde dag, men noen ganger oftere hvis det er noe spesielt. Jeg går som regel ikke med en BH mer enn fire dager uten å vaske den.

Skrevet

Bytter BH etter 2-4 dager. Trenings-BH'ene vaskes etter hver gang de har vært brukt.

Gjest Flowerman
Skrevet

Kommer helt ann på. Men som reger bytter jeg etter 2-3 dager. :0)

Interessant. Kanskje du kunne selge en brukt bh til meg? :)

Skrevet

Interessant. Kanskje du kunne selge en brukt bh til meg? :)

Haha, ja du mener! ;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...