SoriaMoria Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Disse programmene med ufordraglige unger og sløve foreldre og nannyer som ordner opp, hva heter de? Vet det er/var flere forskjellige, men husker jo søren ikke hva de het alle sammen. Kan noen hjelpe? 0 Siter
Maximia Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Supernanny - tv 2 Nanny 911- hadde en annen tittel på norsk mener jeg. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Supernanny og Nanny 911. For eksempel. 0 Siter
gnochi Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Supernanny - tv 2 Nanny 911- hadde en annen tittel på norsk mener jeg. Ja, SOS Barnevakten 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 Takk for svarene. Så jeg surrer når jeg mener å huske tre forskjellige serier da eller? 0 Siter
laban Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Takk for svarene. Så jeg surrer når jeg mener å huske tre forskjellige serier da eller? Legg til den helnorske varianten, altså med norske eksperter og norske familier, så blir det vel tre. Tror den gikk på TV2, men det kan godt hende jeg tar feil. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Nanny 911 - eller SOS barnevakten er et program i hvertfall. 0 Siter
Maximia Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Takk for svarene. Så jeg surrer når jeg mener å huske tre forskjellige serier da eller? Du har programmet "i de beste familier" eller noe sånn, men norske barnepsykologer som hjelper familier i hverdagslige situasjoner, som mange kan kjenne seg igjen i. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 Du har programmet "i de beste familier" eller noe sånn, men norske barnepsykologer som hjelper familier i hverdagslige situasjoner, som mange kan kjenne seg igjen i. Aha! Takk, takk. Holdt på å bli smågal av å ikke huske her 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.