Gå til innhold

Nanny-programmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse programmene med ufordraglige unger og sløve foreldre og nannyer som ordner opp, hva heter de? Vet det er/var flere forskjellige, men husker jo søren ikke hva de het alle sammen.

Kan noen hjelpe?

Skrevet

Supernanny - tv 2

Nanny 911- hadde en annen tittel på norsk mener jeg.

Skrevet

Supernanny - tv 2

Nanny 911- hadde en annen tittel på norsk mener jeg.

Ja, SOS Barnevakten

Skrevet

Takk for svarene.

Så jeg surrer når jeg mener å huske tre forskjellige serier da eller?

Skrevet

Takk for svarene.

Legg til den helnorske varianten, altså med norske eksperter og norske familier, så blir det vel tre.

Tror den gikk på TV2, men det kan godt hende jeg tar feil.

Skrevet

Nanny 911 - eller SOS barnevakten er et program i hvertfall.

Skrevet

Takk for svarene.

Du har programmet "i de beste familier" eller noe sånn, men norske barnepsykologer som hjelper familier i hverdagslige situasjoner, som mange kan kjenne seg igjen i.

Skrevet

Du har programmet "i de beste familier" eller noe sånn, men norske barnepsykologer som hjelper familier i hverdagslige situasjoner, som mange kan kjenne seg igjen i.

Aha!

Takk, takk. Holdt på å bli smågal av å ikke huske her ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...