Hønemoren Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Trenger enda et tips. Hva er best å ha dekoder og dvd-avspiller på? Som skal stå under TV'n festet på veggen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 En vanlig tvbenk. Gjerne litt lavt, avlangt med dører så dekoder osv kan gjemmes bort. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Skrevet 11. oktober 2009 En vanlig tvbenk. Gjerne litt lavt, avlangt med dører så dekoder osv kan gjemmes bort. Nettopp kasta ut TV-bordet, var ganske bredt (langt ut fra veggen altså) med to hyller og dører, men håper på noe mindre nå. Skal kun ha Getboksen og en dvdspiller der. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Nettopp kasta ut TV-bordet, var ganske bredt (langt ut fra veggen altså) med to hyller og dører, men håper på noe mindre nå. Skal kun ha Getboksen og en dvdspiller der. Det var vel dypt om det var langt ut fra veggen? Jeg ville hatt et som ikke var dypt men ikke for kort heller. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Nettopp kasta ut TV-bordet, var ganske bredt (langt ut fra veggen altså) med to hyller og dører, men håper på noe mindre nå. Skal kun ha Getboksen og en dvdspiller der. Fant ikke noen jeg falt fullstendig for akkurat nå, men slikt f.eks http://www.living.no/newsread/news.asp?wce=product&FILTER_1=20&FILTER_2=19&N=1020019&BC=Skap%2fhyller&level=2 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. oktober 2009 Skrevet 11. oktober 2009 Nettopp kasta ut TV-bordet, var ganske bredt (langt ut fra veggen altså) med to hyller og dører, men håper på noe mindre nå. Skal kun ha Getboksen og en dvdspiller der. Eller dette. Hehe http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FshowNextProducts&portlet_Varekatalog_2product_group_id=22&portlet_Varekatalog_2from_index=9&_pageLabel=page_varekatalog 0 Siter
Hønemoren Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Skrevet 12. oktober 2009 Det var vel dypt om det var langt ut fra veggen? Jeg ville hatt et som ikke var dypt men ikke for kort heller. Tusen takk for svar og tips. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.