Gå til innhold

Tarmskylling, faktisk...


onanym

Anbefalte innlegg

Heisann! På skolen nå jobber vi intensivt med markedsføring. I den forbindelse har jeg en veldig rar og litt privat forespørsel som akkurat DU kan hjelpe meg med, om du hadde vært så snill.

Vi skal markedsføre tarmskylling, av alle ting, og om noen har noe personlig erfaring med dette er det uvurderlig så om du kunne svart på noen spørsmål om temaet hadde det vært flott! Dette er selvsagt helt anonymt og kun for research så du vil ikke siteres eller lignende. Du må gjerne sende meg PM om du ikke vil at resten av FF skal vite dette heller

SÅ!

Til den som har prøvd:

Kjønn/alder?

Hvor mange behandlinger har du prøvd?

Hva var grunnen til at du oppsøkte denne behandlingen?

Følte du det hjalp?

Merket du noen bivirkninger?

Merket du noen andre forandringer?

Ville du anbefalt det, og i så fall til hvem?

Kjenner du noen andre som har prøvd samme behandling, i så fall hva var grunnen dems?

Opplevde du det som smertefullt?

Hvilken klinikk brukte du, og hvorfor akkurat denne?

Hvor har du hørt om denne typen behandling?

Om du ikke har prøvd:

Har du noensinne vurdert denne type behandling? Isåfall hvorfor/mot hva? Hvorfor har du ikke gjennomført det?

Har du fra før/tilgang til tilstrekkelig informasjon om tema?

Kjenner du noen som har prøvd, og hva var i så fall deres erfaring/grunn til behandlingen?

Hva må til for at akkurat DU vurderer dette?

Tror det skal klare seg, og om du ikke kan/vil svare på alt er det helt i orden, men som nevnt er det utrolig viktig for meg med kunde-informasjon dersom jeg skal klare å markedsføre dette riktig.

Et stort eventuelt takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Har du noensinne vurdert denne type behandling? I så fall hvorfor/mot hva? Hvorfor har du ikke gjennomført det?''

Nei, absolutt ikke. Jeg skyller kun utsiden av kroppen.

''Har du fra før/tilgang til tilstrekkelig informasjon om tema?''

Navnet holder lenge for meg. Det høres ikke ut som noe jeg kunne tenke meg å ha befatning med. Tarmene mine virker, og jeg ønsker ikke å tukle med dem.

''Kjenner du noen som har prøvd, og hva var i så fall deres erfaring/grunn til behandlingen?''

Nei.

''Hva må til for at akkurat DU vurderer dette?''

Det måtte være at jeg virkelig led av noe som krevde akkurat dette og som virkelig var til såpass mye plage at jeg var villig til å gjøre omtrent hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...