Lillemus Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 ..smeltet kokesjokolade? Bare det, eller med noe mer i? Tror dette må prøves i år. Cognac er sikkert også god til marsipan... Du kan blande i bittelitt kokosfett (delfiafett) i sjokoladen, men den blir like god uten. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Du kan blande i bittelitt kokosfett (delfiafett) i sjokoladen, men den blir like god uten. Ja,- det var det jeg lurte på... Men da kan man jo prøve uten. Takk for tips,- det skal prøves! 0 Siter
Hypoen Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Hvordan lager du baileyskrem? 5 ss kremfløte 1 ss baileys 1 ts pulverkaffe 1 plate hvit sjokolade Ha alt i en kjele og varm forsiktig opp . La det avkløle ca 10 min før det brukes...( spises opp : )) 0 Siter
Orio Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 5 ss kremfløte 1 ss baileys 1 ts pulverkaffe 1 plate hvit sjokolade Ha alt i en kjele og varm forsiktig opp . La det avkløle ca 10 min før det brukes...( spises opp : )) Hva gjør du med den? Former den til kuler? Antar du ikke spiser den med skje rett fra kjelen hvis du serverer den til gjester. ;- ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Hva gjør du med den? Former den til kuler? Antar du ikke spiser den med skje rett fra kjelen hvis du serverer den til gjester. ;- ) Det står jo at man fyller den inni sjokoladekonfekten ) 0 Siter
Orio Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Det står jo at man fyller den inni sjokoladekonfekten ) Men det sto jo i det innlegget jeg svarte på, i går. Venter du virkelig at jeg skal huske det? ;- ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 Men det sto jo i det innlegget jeg svarte på, i går. Venter du virkelig at jeg skal huske det? ;- ) ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.