Gå til innhold

Svineinfluensa-vaksine?

Snikkersen

Anbefalte innlegg

Jeg har hele tiden tenkt at jeg ikke skal ta vaksinen mot svineinfluensa. Jeg er slett ikke hysterisk når det gjelder denne sykdommen.

Men når har jeg begynt å tenke meg om litt. Jeg er alene med to barn, der faren er lite til stede. Bør jeg for deres skyld gjøre alt for å unngå å bli smittet? Dvs: ta vaksinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er merkelig hvordan vi lar oss påvirke av media. Nå har det vært stille om svineinfluensa i flere uker. Helt til de første 50 000 vaksinene kom til landet vårt. Deretter fikk noen grisebesetninger svineinfluensa, og så kom meldingen om at vi nå kan vente oss det andre utbruddet, etter at flere og flere skolebarn har fått svineinfluensa, og at mange flere prøvesvar er positive.

Hva er det egentlig som foregår? Jeg bare lurer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest konspirasjon

Jeg synes det er merkelig hvordan vi lar oss påvirke av media. Nå har det vært stille om svineinfluensa i flere uker. Helt til de første 50 000 vaksinene kom til landet vårt. Deretter fikk noen grisebesetninger svineinfluensa, og så kom meldingen om at vi nå kan vente oss det andre utbruddet, etter at flere og flere skolebarn har fått svineinfluensa, og at mange flere prøvesvar er positive.

Hva er det egentlig som foregår? Jeg bare lurer....

Paranoid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest konspirasjon

Nei, vanligvis ikke:-) Behøver man å være paranoid for å se sammenhengen mellom legemiddelindustrien og penger/fortjeneste?

Det får du nesten spørre psykologen din om, he he ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du nesten spørre psykologen din om, he he ;-)

Jeg har dessverre ingen psykolog. Burde kanskje alle ha sin egen faste psykolog? LoL :-)

Jeg har vært gift med en psykolog, og det holdt i lange baner - for meg. På hans arbeidsplass fikk de ofte besøk av legemiddelindustrien i lunsjpausen, husker jeg - og han foretrakk da å ta en handlerunde på byen framfor å motta smørbrød fra dem:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest influensa suger

Jeg har dessverre ingen psykolog. Burde kanskje alle ha sin egen faste psykolog? LoL :-)

Jeg har vært gift med en psykolog, og det holdt i lange baner - for meg. På hans arbeidsplass fikk de ofte besøk av legemiddelindustrien i lunsjpausen, husker jeg - og han foretrakk da å ta en handlerunde på byen framfor å motta smørbrød fra dem:-(

Åh! Jeg ligger i denne stund hjemme alene og jobber med restene av svineinfluensa. Både smørbrød og medisin høres helt fantastisk ut! De skjønner hva syke vil da disse legemiddelfolkene. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...