Snikkersen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har hele tiden tenkt at jeg ikke skal ta vaksinen mot svineinfluensa. Jeg er slett ikke hysterisk når det gjelder denne sykdommen. Men når har jeg begynt å tenke meg om litt. Jeg er alene med to barn, der faren er lite til stede. Bør jeg for deres skyld gjøre alt for å unngå å bli smittet? Dvs: ta vaksinen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg synes det er merkelig hvordan vi lar oss påvirke av media. Nå har det vært stille om svineinfluensa i flere uker. Helt til de første 50 000 vaksinene kom til landet vårt. Deretter fikk noen grisebesetninger svineinfluensa, og så kom meldingen om at vi nå kan vente oss det andre utbruddet, etter at flere og flere skolebarn har fått svineinfluensa, og at mange flere prøvesvar er positive. Hva er det egentlig som foregår? Jeg bare lurer.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest konspirasjon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg synes det er merkelig hvordan vi lar oss påvirke av media. Nå har det vært stille om svineinfluensa i flere uker. Helt til de første 50 000 vaksinene kom til landet vårt. Deretter fikk noen grisebesetninger svineinfluensa, og så kom meldingen om at vi nå kan vente oss det andre utbruddet, etter at flere og flere skolebarn har fått svineinfluensa, og at mange flere prøvesvar er positive. Hva er det egentlig som foregår? Jeg bare lurer.... Paranoid? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Paranoid? Nei, vanligvis ikke:-) Behøver man å være paranoid for å se sammenhengen mellom legemiddelindustrien og penger/fortjeneste? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest konspirasjon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nei, vanligvis ikke:-) Behøver man å være paranoid for å se sammenhengen mellom legemiddelindustrien og penger/fortjeneste? Det får du nesten spørre psykologen din om, he he ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det får du nesten spørre psykologen din om, he he ;-) Jeg har dessverre ingen psykolog. Burde kanskje alle ha sin egen faste psykolog? LoL :-) Jeg har vært gift med en psykolog, og det holdt i lange baner - for meg. På hans arbeidsplass fikk de ofte besøk av legemiddelindustrien i lunsjpausen, husker jeg - og han foretrakk da å ta en handlerunde på byen framfor å motta smørbrød fra dem:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest influensa suger Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har dessverre ingen psykolog. Burde kanskje alle ha sin egen faste psykolog? LoL :-) Jeg har vært gift med en psykolog, og det holdt i lange baner - for meg. På hans arbeidsplass fikk de ofte besøk av legemiddelindustrien i lunsjpausen, husker jeg - og han foretrakk da å ta en handlerunde på byen framfor å motta smørbrød fra dem:-( Åh! Jeg ligger i denne stund hjemme alene og jobber med restene av svineinfluensa. Både smørbrød og medisin høres helt fantastisk ut! De skjønner hva syke vil da disse legemiddelfolkene. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.