puppola Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Å det er så godt når far tar med alle tre barna ut på sykkeltur og mor får ligge på sofaen en søndag formiddag med bok etter lang deilig frokost..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Åååååh, det høres fantastisk ut!!! Heldig du! Nyyyyyt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familiesamhold Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg håper ikke du sitter hjemme hver gang de drar på sykkeltur. Barna har det best når hele familien er sammen, og opplever at foreldrene er gode venner som kan gjøre ting sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg håper ikke du sitter hjemme hver gang de drar på sykkeltur. Barna har det best når hele familien er sammen, og opplever at foreldrene er gode venner som kan gjøre ting sammen. Nei det gjør jeg nok ikke . Det er jo derfor det er ekstra herlig når jeg først har muligheten og jeg nyyyter det virkelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg håper ikke du sitter hjemme hver gang de drar på sykkeltur. Barna har det best når hele familien er sammen, og opplever at foreldrene er gode venner som kan gjøre ting sammen. Fy søren, for en gledesdreper du er!!! Høres ikke akkurat ut som om det er hver søndag trådstarter er alene hjemme, akkurat. Jeg unner henne tida aleine av hele mitt hjerte, iallefalll 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Åååååh, det høres fantastisk ut!!! Heldig du! Nyyyyyt Gjett om jeg gjør..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familiesamhold Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Fy søren, for en gledesdreper du er!!! Høres ikke akkurat ut som om det er hver søndag trådstarter er alene hjemme, akkurat. Jeg unner henne tida aleine av hele mitt hjerte, iallefalll Så lenge man har god samvittighet så kan man glede seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familiesamhold Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nei det gjør jeg nok ikke . Det er jo derfor det er ekstra herlig når jeg først har muligheten og jeg nyyyter det virkelig! Det fortjener du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg håper ikke du sitter hjemme hver gang de drar på sykkeltur. Barna har det best når hele familien er sammen, og opplever at foreldrene er gode venner som kan gjøre ting sammen. Hehehe, er det mulig?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg håper ikke du sitter hjemme hver gang de drar på sykkeltur. Barna har det best når hele familien er sammen, og opplever at foreldrene er gode venner som kan gjøre ting sammen. Jøss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Høres deilig ut..kos deg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærringfingeren Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg håper ikke du sitter hjemme hver gang de drar på sykkeltur. Barna har det best når hele familien er sammen, og opplever at foreldrene er gode venner som kan gjøre ting sammen. Snakk om å stikke en moraliserende kjærringfinger opp i nesa på andre, du! Hvis puppola lå på sofan hver søndag mens mannen tok med ungene på noe, så hadde hun neppe lagt ut en slik melding her vett'u. Forøvrig tror jeg vel heller at det et sårt punkt hos deg som blir berørt, siden du neppe har valgt en slik far til dine barn. Unger har godt av å være sammen med foreldrene sine, både enkeltvis og parvis. Men det betinger jo at man har en far til barna som evner å ta dem med på noe, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Så lenge man har god samvittighet så kan man glede seg. Herremin! Du antyder nå at trådstarter ikke burde ha god samvittighet!? Herlighet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.