trollemor;o) Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 I går var vi på kino og så filmen om Knerten og Lillebror. Jeg kan anbefale denne filmen på det varmeste!!! Utrolig koselig film:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Støtter deg full ut!! - En søt og morsom film som ga feelgood-følelse ) Og hovedrolleinnehaveren (lillebror) var fantastisk god. Løp og se!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Så fint, den har jeg vi tenkt å se på hele familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 ...og da er jeg litt spent: hva var denne sexfikseringen det ble påstått om filmen fra anmelderne?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 ...og da er jeg litt spent: hva var denne sexfikseringen det ble påstått om filmen fra anmelderne?? Det var nok noen anmeldere som så syner... Absolutt ingen sexfiksering, bare foreldrene til Knerten som flørtet litt, og storebroren som fikk seg et uskyldig kyss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 ...og da er jeg litt spent: hva var denne sexfikseringen det ble påstått om filmen fra anmelderne?? hahaha, det var meget sterkt overdrevet!!! Mor skulle prøve noe av undertøyet, sto riktignok i BH`en og prøvde et korsett eller noe. Ikke mye sex iallefall. De har greid å gjenskape 70 tallet utrolig godt, gled dere til juletrefesten på slutten!!! Det var skikkelig flashback:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Det var nok noen anmeldere som så syner... Absolutt ingen sexfiksering, bare foreldrene til Knerten som flørtet litt, og storebroren som fikk seg et uskyldig kyss. Og mor som prøvde undertøy.. Det KUNNE blitt sex dersom Lillebror ikke hadde kommet ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det var nok noen anmeldere som så syner... Absolutt ingen sexfiksering, bare foreldrene til Knerten som flørtet litt, og storebroren som fikk seg et uskyldig kyss. Du verden... Det var jo slått opp overalt synes jeg, og kommentarer om hvor langt fra Vestlys bøker det var... Pussig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vurderer å ta med ungene denne uka Er litt skeptisk til Knertens stemme... Passer den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Vurderer å ta med ungene denne uka Er litt skeptisk til Knertens stemme... Passer den? Ja, den passer syns jeg:o) Litt sånn treaktig;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lab@bamba Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 -skriver under på den Alle i familien vår likte den !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vurderer å ta med ungene denne uka Er litt skeptisk til Knertens stemme... Passer den? Knerten kler stemmen sin, han - litt sånn "Karlson-på-taket-stemme" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Enig, super ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.