Gå til innhold

Knerten

trollemor;o)

Anbefalte innlegg

I går var vi på kino og så filmen om Knerten og Lillebror.

Jeg kan anbefale denne filmen på det varmeste!!!

Utrolig koselig film:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter deg full ut!!

- En søt og morsom film som ga feelgood-følelse :o)

Og hovedrolleinnehaveren (lillebror) var fantastisk god.

Løp og se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

...og da er jeg litt spent: hva var denne sexfikseringen det ble påstått om filmen fra anmelderne??

Det var nok noen anmeldere som så syner...

Absolutt ingen sexfiksering, bare foreldrene til Knerten som flørtet litt, og storebroren som fikk seg et uskyldig kyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og da er jeg litt spent: hva var denne sexfikseringen det ble påstått om filmen fra anmelderne??

hahaha, det var meget sterkt overdrevet!!! Mor skulle prøve noe av undertøyet, sto riktignok i BH`en og prøvde et korsett eller noe. Ikke mye sex iallefall.

De har greid å gjenskape 70 tallet utrolig godt, gled dere til juletrefesten på slutten!!! Det var skikkelig flashback:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ingen sexfiksering, bare foreldrene til Knerten som flørtet litt, og storebroren som fikk seg et uskyldig kyss.

Og mor som prøvde undertøy.. Det KUNNE blitt sex dersom Lillebror ikke hadde kommet ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden... Det var jo slått opp overalt synes jeg, og kommentarer om hvor langt fra Vestlys bøker det var... Pussig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å ta med ungene denne uka :)

Er litt skeptisk til Knertens stemme... Passer den?

Ja, den passer syns jeg:o) Litt sånn treaktig;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å ta med ungene denne uka :)

Er litt skeptisk til Knertens stemme... Passer den?

Knerten kler stemmen sin, han - litt sånn "Karlson-på-taket-stemme"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...