Gå til innhold

NHD (ja, og gjerne andre): Søvnløs trenger råd!


Gjest Rådvill og søvnløs

Anbefalte innlegg

Gjest Rådvill og søvnløs

Nå tror jeg snart jeg har vært gjennom stort sett det meste av hva som kan prøves for å få sove:

Sobril, andre forsøk, nå "hestedoser" på godt over 100 mg pr. natt, for å i det minste få antydning til. Dette er noe jeg IKKE vil fortsette med.

Tolvon, Remeorn, Zopiclone, Stilnoct, Seroquel, Surmontil, Melatonin, Vallergan, Nozinan og fandens oldemor (sistnevnte fordi jeg ikke husker alle).

Akutell diagnose ADHD. Skal henvises nok en gang for søvnproblemene, men jeg er nødt til å få sovet i mellomtiden.

Bruker medisinen Dexedrine som dessverre fører til nedsatt sedasjon av de aller fleste benzodiazepiner samt derivater.

Alle søvnhygieniske tips og råd er prøvd og feilet.

Noen tips fra lege og andre? Mogadon/Apodorn og Flunipam er foreslått som mulige neste muligheter. Finnes det annet som kanskje kunne prøves først? Andre antipsykotika og antidepressiva er utelukket grunnet særs dårlige erfaringer fra tidligere. Mogadon/Apodom og Flunipam er ei heller ingen ønskeløsning.

Vil nå på slutten legge til at jeg er positiv av natur og tenker nå at dette skal vel løse seg til slutt.

Håper på gode tips og ønsker de våkne en god natt og de som kanskje leser dette når landet våkner til liv en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trist jente

Har du prøvd phenergan (ligner på vallergan, men mange som får hangover av vallergan får ikke det av phnergan og omvendt - Ikke spør meg hvorfor) Kjenner til flere som har hatt null effekt av vallergan, men god effekt av phenergan.

eller atarax? også allergimedisin som skal virke sederende, brukes også ved angst i noen tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rådvill og søvnløs

Har du prøvd phenergan (ligner på vallergan, men mange som får hangover av vallergan får ikke det av phnergan og omvendt - Ikke spør meg hvorfor) Kjenner til flere som har hatt null effekt av vallergan, men god effekt av phenergan.

eller atarax? også allergimedisin som skal virke sederende, brukes også ved angst i noen tilfeller.

Har nok vært innom disse du nevner også. Fungerte et par netter og så var den gleden over.

I dag skal legen ringes. Dette går ikke lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...