Gå til innhold

Meglere i østfold


Gjest Oppgitt huseier

Anbefalte innlegg

Gjest Oppgitt huseier

Skal selge et hus og lurer på hvordan gå frem.

Jeg har nemmelig kjøpt/solgt hus tre ganger før og har brent meg på useriøse meglere.

Dårlig tid, små og store løgner, useriøsitet, ingen hjelp med feil osv osv osv Dette har allt vært større meglerfirmaer

Jeg klarer ikke sette ut huset pga dette, orker ikke tanken på kanskje lange tider med problemer og mas. Så her står jeg, og der står huset

Noen som kan fortelle om hvilke meglere de har hatt negative og positive erfaringer med? Ikke om de var blide og sånn, men hvor respektfullt og godt de håndterte selve inntak av hus, salg etc.

Har snakket med et firma, som lovet gratis verdivurdering. Og når jeg ringer og sier jeg er litt usikker så er ikke verdivurderingen gratis lenger.

Og jeg har fått inn en verdivurdering fra et annet firma, men megleren virket ung og lite interessert i huset (noe lavere i pris enn de større husene og dyrere leilighetene som ligger ute nå) Han har ikke ringt meg tilbake etter han sendte meg verdivurderingen heller, for å høre om jeg vil legge det inn for salg.

Vurderer å ansette advokat i steden for megler, hvordan finner jeg de som kan ta seg av annonseringer på finn og sånn? Noen som kjenner noen seriøse advokater på det området da? De pleier ikke akkurat å ha særlig tid til en de heller :S

Ser for meg at jeg blir værende med huset pga useriøse meglere, og det er jo litt sprøtt. Ikke at jeg MÅ selge men.

Takk for inspill i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...