Gjest twilight Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg var netopp ferdig med min menstruasjon, da jeg i forrige uke hadde sex der det gikk litt galt. For å være på den sikre siden tok jeg en angrepille dagen etter. 4 dager etterpå får jeg så helt uanmeldt ganske kraftige blødninger igjen. Dette har vedvart i to dager nå. Det betyr at jeg har hatt mensen to ganger på drøyt en uke. Har også hatt en usedvanlig sterk hodepine i dag, og smerter i nederste ryggparti. Jeg leste at man godt kan få noen blødninger etter å ha tatt angrepillen, men jeg er litt urolig, fordi det selfølgelig føles unaturlig å få mensen så tett på "den ordentlige mens". Bør jeg ta noe jernstilskudd for eksempel? Er undervektig og har ganske kraftige blødninger normalt hver gang. Har ikke jernmangel, men mangel på D- vitamin. Tar tilskudd. Noen meninger? 0 Siter
Franzeska Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Dette er nok mest sannsynlig bivirkninger av angrepilen. Jeg begynte også å blø kraftig ca 2 uker etter at jeg tok den og jeg blør vanligvis minimalt når jeg har mensen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.