Gjest Ailek Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ikke riktig forum, men prøver likevel. Har lyst å lage en cd med den musikken jeg vil, men er det sånn at jeg trenger et eget program for å gjøre dette?? MEd teskje takk;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du må ha cd brenner er alt jeg vet men hvordan det fungerer vet jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoggle Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 http://www.audiovisuelt.no/artikler/slik_redder_du_musikksamlingen/51439/2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoggle Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skal du lage en audio-cd med musikkfiler du har på harddisken eller vil du lage en samle-cd av cd-plater du har? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du må ha et brenneprogram, f.eks Nero eller Enklest: 1 - Samle de sangene du vil brenne i en mappe i Min Musikk. 2 - sett inn en tom CD-rom i maskina 3 - det kommer da opp en boks med ulike valg, hva vl du gjøre med denne CD-platen. Klilkk av for riktig alternativ. 4 - Fregangsmåten deretter avhenger av hvilke programmer du har. Som regel skal man kunne klikke-og-dra de ønskede musikkfilene over i et eget vindu i brenneprogrammet, og starte brenning når filene er lagt over. (Du får i underkant av 70 min musikk på en vanlig lyd-CD.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror forresten det holder med Windows Media Player. Stå i mappen der musikkfilene dine er. Marker dem (ctrl+a) og et nytt valg vil da dukke opp til venstre: "kopier til lyd-CD". Klikk dette. Windows Media Player vil åpne seg, og listen over dine musikkfiler står helt til høyre. Nederst der er det en liten boks som sier "Start brenning". Burde funke ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ailek Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skal du lage en audio-cd med musikkfiler du har på harddisken eller vil du lage en samle-cd av cd-plater du har? Samlecd av de jeg har tenkte jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoggle Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Samlecd av de jeg har tenkte jeg. Da begynner du her: http://www.audiovisuelt.no/artikler/slik_redder_du_musikksamlingen/51439/4 Hvis du lurer på noe bare spør. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.