Gjest mamma til 3 åring og 6 åring Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lurer på om dere alle kommer til å la barnet få svineinfluensa-vaksine, eller om dere har motforestillinger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tordensky Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har kommet fram til at det i dette tilfellet er best å la helsemyndighetene bestemme. De anbefaler vel alle sammen å vaksinere seg etterhvert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Alle våre tre barn skal vaksineres - de er 5,5 år, 8 år og 10,5 år. Hun på 8 har litt astma. Jeg er ikke skeptisk til evt bivirkninger. SYnes det er mer betryggende å ha tatt vaksinen og hindre spredning av sykdommen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja - sønnen min på snart 8 skal vaksineres. Han tar daglig astmamedisin - men hadde nok vaksinert han uansett mot svineinfluensaen. Vi tre andre i familien skal også vaksinere oss. Datteren på 19, mannen min og jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er vel tryggest det Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ingen motforestillinger her i gården. Vi skal alle ta vaksinen, 2 voksne og 2 barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brulla Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja, vår jente på 8 år skal vaksineres + mannen min & meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 For noen uker siden mente kardiologen til guttungen at han ikke trengte vaksinen, men nå har jo situasjonen endret seg i samfunnet siden da, men inntil videre vaksineres ingen av oss nei. Er meget skeptisk til denne vaksinen, den er omtrent ikke utprøvd og produsenten tar ikke noe som helst ansvar for evt. bivirkninger og det lyder ikke bra i mine ører... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, jeg regner med at alle her tar vaksinen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vi kommer nok til å la oss vaksinere alle fire (hvis ikke vi har fått influensaen først, da). Barna er 9 og 11. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sønnen min har vinterastma, og fastlegen anbefalte å vaksinere han - derfor gjør vi det. Vi skal vaksineres torsdag denne uka begge to. Samboern som ikke er i risikogruppa skal vaksineres senere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg skal ikke vaksineremeg. Er veldig skeptisk til denne vaksinen. Frøkna skal heller ikke vaksineres, men mannen som jobber i helsevesenet skal vaksineres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 For noen uker siden mente kardiologen til guttungen at han ikke trengte vaksinen, men nå har jo situasjonen endret seg i samfunnet siden da, men inntil videre vaksineres ingen av oss nei. Er meget skeptisk til denne vaksinen, den er omtrent ikke utprøvd og produsenten tar ikke noe som helst ansvar for evt. bivirkninger og det lyder ikke bra i mine ører... Jeg har også hørt rykter om at i Tyskland at stoppet å vaksinere gravide fordi de ikke vet nok om det kan være skadelig for den lille. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har kommet fram til at det i dette tilfellet er best å la helsemyndighetene bestemme. De anbefaler vel alle sammen å vaksinere seg etterhvert? Ja , her i huset skal vi alle vaksineres . Ingen i risikogruppen , så det spørs når vi får tatt den da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, jeg følger anbefalingen og tenker å få hele familien vaksinert. Men frykter nå at vi ikke rekker det, det nærmer seg voldsom nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 For noen uker siden mente kardiologen til guttungen at han ikke trengte vaksinen, men nå har jo situasjonen endret seg i samfunnet siden da, men inntil videre vaksineres ingen av oss nei. Er meget skeptisk til denne vaksinen, den er omtrent ikke utprøvd og produsenten tar ikke noe som helst ansvar for evt. bivirkninger og det lyder ikke bra i mine ører... At du tør! Jeg tør ikke la vær. Hadde vært vanskelig å leve med hvis en av ungene ble livstruende syk pga. at jeg ikke fulgte helsemyndighetenes råd. Men lett å leve med at barna fikk ømhet i armen og litt uggen følelse i kroppen en dag eller to etter vaksinen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trooghåp Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 For noen uker siden mente kardiologen til guttungen at han ikke trengte vaksinen, men nå har jo situasjonen endret seg i samfunnet siden da, men inntil videre vaksineres ingen av oss nei. Er meget skeptisk til denne vaksinen, den er omtrent ikke utprøvd og produsenten tar ikke noe som helst ansvar for evt. bivirkninger og det lyder ikke bra i mine ører... Heldigvis har jeg fått en uke ekstra å bestemme meg for vaksinen.Var hos legen, og vaksinen var ikke kommet ennå! Er så i tvil.Leste forleden dag ,at Tyskland og noen andre Land ikke godkjente denne Vaksinen.Blant annet på grunn av noen Stoff...som Kvikksølv og Skvalven,som er i Vaksinen. Samtidig ble det nevnt en endoses renere Vaksine uten de stoffene ,som er en del dyrere.Men det har visst Regjeringen i Tyskland fått! Jeg blir så sint! Tydelig Forskjell på Folk.Har noen hørt om det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vi har hatt det, men hadde vi ikke det så hadde vi tatt vaksinen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Med det tempoet vaksinen kommer til oss nederst på lista her jeg bor, regner jeg med at vi får sykdommen før det blir vår tur. Skulle jeg mot formodning være for pessimistisk, regner jeg med at vi vaksinerer oss. Motforestillingene mine går kun på det praktiske. Jeg må være veldig motivert for prosjekter som går ut på at jeg først må stå etpar dager i telefonkø for deretter å måtte ta fri en hel dag fra jobben for å sitte i en ny kø. Det gjelder uansett hva slags gode som venter i enden av køen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja , her i huset skal vi alle vaksineres . Ingen i risikogruppen , så det spørs når vi får tatt den da.... Tror de sa at den er mulig å få tatt av alle etter 17. novmember... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Heldigvis har jeg fått en uke ekstra å bestemme meg for vaksinen.Var hos legen, og vaksinen var ikke kommet ennå! Er så i tvil.Leste forleden dag ,at Tyskland og noen andre Land ikke godkjente denne Vaksinen.Blant annet på grunn av noen Stoff...som Kvikksølv og Skvalven,som er i Vaksinen. Samtidig ble det nevnt en endoses renere Vaksine uten de stoffene ,som er en del dyrere.Men det har visst Regjeringen i Tyskland fått! Jeg blir så sint! Tydelig Forskjell på Folk.Har noen hørt om det? Kvikksølvet tror jeg ikke man kommer utenom. Stoffet heter skvalen og er verken nytt eller eksperimentelt. http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____80983.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.