Gjest Emilie 27 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sønnen min på åtte år har fått en uvane han MÅ gjøre. Han presser hodet hardt bakover og skuldrene oppover samtidig så det strammer i nakken. Han får fryktelig vondt, han gråter og vil at jeg skal hjelpe han å slutte med det. Jeg har snakket med han mye men han greier ikke å slutte med det. Jeg hater den stygge uvanen sier han. Stakkars, får så vondt av han. Noen gode råd for å få han til å slutte? er vel en vanlig alder å få uvaner i men dette kan jo være skadelig? og er veldig vondt for han:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ville oppsøkt lege, kan være tourette`s syndrom, i et begynnende stadie... Ikke for for å skremme deg, men oppsøk lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvis du vil vite noe om Tourettes syndrom anbefaler jeg denne boka. http://www.cappelendamm.no/main/katalog.aspx?isbn=9788202290795&f=10109 Jeg lånte den på biblioteket. Jeg ante ikke at folk kunne ha det sånn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg ville tatt ham med til legen, det kan jo være en fysisk årsak til at han gjør dette, men at han ikke klarer å sette ord på det selv. Evt. en form for tvangshandling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ta ham med til fastlegen og få vedkommende til å gjøre en vurdering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.