Gjest MILLE84 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg får bidrag fra barnefar, men har spurt han om å være med på å dekke utgifter til fritidsktiviteteter. Kan jeg kreve dette eller er bidraget med på å dekke det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du kan ikke kreve det, det går på hans velvilje. Mener jeg har lest at bidraget går på Sifos budsjett. Og inkluderer egentlig ikke så mye utgifter i forhold til sportsutstyr etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er ganske sikker på at du ikke kan kreve at han skal dekke dette. Det er kun ekstraordinære kostnader som konfirmasjon og tannregulering som du kan kreve ekstra for. Men du kan jo alltids spørre. Evt. spørre om dere skal kjøpe noe felles i bursdags-/julepresanger. Det kan jo hende at far synes dette er en enkel løsning, og du slipper billigere unna:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.