Gjest jo forkastelig Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 ''men jeg mener det er et skikkelig luksusproblem om en nå holder seg unna pub, disko, kaffeer, restuaranter, lekeland osv. '' Dette kan vel knapt kalles et luksusproblem for alle de berørte bedriftene. De går nå inn i sin aller mest innbringende periode i løpet av året, et år som har vært det dårligste på leeeenge, og man vil kunne se mange konkurser. Et slikt råd fra myndighetene ville, for å si de forsiktig, være svært kontroversielt..... Skjønner det og de bør selvsagt få noe økonomisk støtte. Selv om det vil koste mye så koster der også mye med alle sykmeldinger og sykehusbehandlinger, pluus at liv flere liv går tapt. Jeg mener at hovedfokus nå må være ¨begrense mest mulig smitte inntil det er et tilbud om vaksine nok til alle. Om noen da ikke velger vaksine så må de da også ta ansvar for sine og andres liv. 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Nå var det ikke det jeg tenkte på men jeg mener det er et skikkelig luksusproblem om en nå holder seg unna pub, disko, kaffeer, restuaranter, lekeland osv. Det er tross alt ikke svartedauen vi snakker om her. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Det er tross alt ikke svartedauen vi snakker om her. Ingen vet ( 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Ingen vet ( Jo, man vet nå ganske mye etter at sykdommen startet i Mexico for over et halvår siden. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 30. oktober 2009 Skrevet 30. oktober 2009 Jo, man vet nå ganske mye etter at sykdommen startet i Mexico for over et halvår siden. Men det KAN jo forandre seg. Selv om det ikke er så sannsynlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.