pastell Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er det noen som kjenner denne melodien? Evt kan hjelpe meg til å finne noter? Har prøvd å google, men finner den ikke. Skal øve sammen med datteren min, men jeg har aldri hørt denne før:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru krokodille Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fant denne, du kan jo høre litt ihvertfall :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximia Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Den heter "godnattsang for nissunger" fra julekalenderen Amalies Jul. De sang den som avslutningsmelodi etter hver episode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg vet den har vært gitt ut i "Kor arti'" serien til Norsk Musikkskoleråd, men har ikke nota her hjemme så jeg vet ikke hvilket volum. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er en nydelig melodi, så hører du på linkene noen ganger sitter den som et skudd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har den. Den er i en av "Alle tiders sangbok" av Sølve Refskin. Husker i farten ikke i hvilken. Nydelig og enkel sang. Jeg øvde den inn sammen med jentene i eldstemors klasse da de gikk i tredje. Og så sang de mens jeg spilte på juleavslutningen. Utrolig koselig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Takk for svar alle sammen. Da får jeg høre litt på youtube. Regner med jeg skal klare den da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.