Gå til innhold

Halloween uten voksen som følger..

janeymor

Anbefalte innlegg

I fjor var jeg ute med tre gutter på 7 år som gikk en kort Halloween-runde og det var stor stas. I år vil de gå alene (mulig de bare blir to også). Hvor gamle er ungene når dere lar ungene gå runden i nabolaget alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Halloween-mamma

Snuppene er 7 år, og de skal gå alene i vårt nærmeste nabolag. Vi ser dem fra vinduet hele tiden, det er ikke gjennomgangstrafikk her og de kjenner alle de skal gå til veldig godt.

Jeg hadde nok venta enda et par år - minst - før jeg hadde sluppet dem avgårde lenger ut på byggefeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt skummelt, fordi sønnen min og kameratene opplevde å bli "overfalt" av større gutter som ødela paraplyen hans, truet dem og tok godteriet deres. Tror han var 8-9 år da dette skjedde (var første eller andre året etter at Halloween "tok av" her vi bor).

I år har vi Halloween-selskap her hjemme. Har ikke hørt om noen stygge episoder her de siste årene, så i år får alle små gjester gå en runde i samlet flokk, men uten meg. De er en 6-åring, 2 på snart 8, og tre på 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...