janeymor Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 I fjor var jeg ute med tre gutter på 7 år som gikk en kort Halloween-runde og det var stor stas. I år vil de gå alene (mulig de bare blir to også). Hvor gamle er ungene når dere lar ungene gå runden i nabolaget alene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Halloween-mamma Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Snuppene er 7 år, og de skal gå alene i vårt nærmeste nabolag. Vi ser dem fra vinduet hele tiden, det er ikke gjennomgangstrafikk her og de kjenner alle de skal gå til veldig godt. Jeg hadde nok venta enda et par år - minst - før jeg hadde sluppet dem avgårde lenger ut på byggefeltet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Her har det gått alene fra de var rundt 7. Vi bor i e lita gate der vi kjenner alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Gikk aldri i lag med dem. Og de gikk heller ikke før de var gammel nok til å tørre gjrøe det alene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg syns det er litt skummelt, fordi sønnen min og kameratene opplevde å bli "overfalt" av større gutter som ødela paraplyen hans, truet dem og tok godteriet deres. Tror han var 8-9 år da dette skjedde (var første eller andre året etter at Halloween "tok av" her vi bor). I år har vi Halloween-selskap her hjemme. Har ikke hørt om noen stygge episoder her de siste årene, så i år får alle små gjester gå en runde i samlet flokk, men uten meg. De er en 6-åring, 2 på snart 8, og tre på 10 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har alltid fulgt dem, men bare i de yngste år at vi voksne ble med opp til døra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.