Gjest Uvitende mamma Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det var blod på dosetet etter at min datter på åtte hadde vært der. Jeg skal ta en urinprøve av henne etterpå og levere til legen i morgen, men burde hun ikke hatt vondt når hun tisset om det var en infeksjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hun har ikke bare kuttet seg i fingeren eller noe? Eller mensen? Huff, tidlig alder da, så det håper jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest betraktninger Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kan det komme fra entetarmen kanske?Ikke helt utenkelig med friskt blod fra sår som kan oppstå der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt tidlig? Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tenkte først på mensen jeg, men hun er jo svært ung da. Ellers kan hun kanskje ha en liten rift i endetarmen? Sånt skjer av og til. Urinveisinfeksjon er jo en mulighet også ja. Ta en prøve i morgen du :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uvitende mamma Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg vasket henne nå. Ikke noe blod på kluten, men hun klaget på at det gjorde vondt når jeg vasket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg vasket henne nå. Ikke noe blod på kluten, men hun klaget på at det gjorde vondt når jeg vasket. Spurte du henne hvor det gjorde vondt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uvitende mamma Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Spurte du henne hvor det gjorde vondt? Ja, og hun pekte på omtrent der urinen kommer ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja, og hun pekte på omtrent der urinen kommer ut. Det skulle utelukke endetarmen. Driver hun med ridning eller en annen røff sport som kunne ført til at jomfruhinnen røk? Jeg ser at flere nevner urinveisinfeksjon, men jeg stusser over at det da skulle være synlig blod.. Det er nok best at du sjekker med legen. Urinveisinfesjon er enkelt å bekrefte/utelukke ved prøve fra morgenurin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uvitende mamma Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det skulle utelukke endetarmen. Driver hun med ridning eller en annen røff sport som kunne ført til at jomfruhinnen røk? Jeg ser at flere nevner urinveisinfeksjon, men jeg stusser over at det da skulle være synlig blod.. Det er nok best at du sjekker med legen. Urinveisinfesjon er enkelt å bekrefte/utelukke ved prøve fra morgenurin. Takk:) Det har jeg ikke tenkt på. Hun har vært hos sin far i helgen, og har også hatt en ridetime. Men jeg tar en prøve for sikkerhets skyld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det skulle utelukke endetarmen. Driver hun med ridning eller en annen røff sport som kunne ført til at jomfruhinnen røk? Jeg ser at flere nevner urinveisinfeksjon, men jeg stusser over at det da skulle være synlig blod.. Det er nok best at du sjekker med legen. Urinveisinfesjon er enkelt å bekrefte/utelukke ved prøve fra morgenurin. Synlig blod kan indikere at infeksjonen har krøpet lenger opp, og utviklet seg til en nyrebekkenbetennelse. Tror likevel mer på din forklaring om at jomfruhinnen kanskje røk under ridning e.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.