Gå til innhold

Oralsex med sjampo i øynene


Gjest Falske minner og en god porsjon fantasi

Anbefalte innlegg

Gjest Falske minner og en god porsjon fantasi

Hallo... Hvordan er det mulig at en 7-åring får gnidd sjampo inn i øynene av lommemannen for så å utføre oralsex på ham?

7-åringen hadde vel da hatt mer enn nok med å gråte av sviing og smerter i øynene. Han hadde vel ikke klart å suge ham etter det.

I tillegg skulle dette ha skjedd i dusjen på et offentlig bad. En syvåring får vel normalt ikke lov til gå i svømmehallen alene, så hvordfor løp han da ikke inn til sine foresatte i garderoben?

Og når som helst kunne det ha kommet andre tilstede i dusjen hvor oralsexen angivelig skulle ha skjedd, så tro ikke at lommemannen hadde tatt en slik risk.

Beklager folkens, men akkurat i dette tilfellet tror jeg faktisk mer på lommemannen enn på det nå 17 år gamle "offeret".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alt går an

Et barn som blir misbrukt vil skamme seg noe helt forferdelig. Det er årsaken til at de fleste ikke roper, springer til mor.

Det er dame og herregarderober i svømmehaller. Mange gutter vil dusje i herregarderoben i den aldren fordi de synes det er ekkelt med nakne jenter spes. på samme alder.

Det finnes også lukkede dusjer enkelte steder. Utrolig hva slike mennesker kan greie, skal jeg si deg. Det verste for en som har blitt misbrukt er å bli tvilt på ihvertfall. Når han endelig har fått fortalt og så i tillegg skal han ikke bli trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''I tillegg skulle dette ha skjedd i dusjen på et offentlig bad. En syvåring får vel normalt ikke lov til gå i svømmehallen alene, så hvordfor løp han da ikke inn til sine foresatte i garderoben?

''

Dersom gjerningsmannen grep tak i han og/eller truet han, så kan garantert en voksen mann holde kontroll på en sjuåring! Selvsagt kan han ha tvunget gutten til å utføre oralseks på han, selv om gutten ikke så. Gutten kan godt ha grått, men likevel ha blitt tvunget til å utføre de handlingene gjerningsmannen ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Falske minner...

Et barn som blir misbrukt vil skamme seg noe helt forferdelig. Det er årsaken til at de fleste ikke roper, springer til mor.

Det er dame og herregarderober i svømmehaller. Mange gutter vil dusje i herregarderoben i den aldren fordi de synes det er ekkelt med nakne jenter spes. på samme alder.

Det finnes også lukkede dusjer enkelte steder. Utrolig hva slike mennesker kan greie, skal jeg si deg. Det verste for en som har blitt misbrukt er å bli tvilt på ihvertfall. Når han endelig har fått fortalt og så i tillegg skal han ikke bli trodd.

''Det verste for en som har blitt misbrukt er å bli tvilt på ihvertfall. Når han endelig har fått fortalt og så i tillegg skal han ikke bli trodd''

Jeg er enig i det at det er forferdelig å ikke bli trodd hvis det er sant. Men jeg stiller spørsmålstegn ved sannsynligheten av voldtekt på et offentlig bad.

Det er gått 10 å siden dette skulle ha skjedd, og alle har vel hørt uttrykket "en fjær kan bli til fem høns". Særlig hvis gutten også har hatt en hysterisk mor (hvilken mor hadde klart å ikke være hysterisk om noen hadde antastet barnet hennes?) som har vært med på å "farge" opplevelsene hans i løpet av disse 10 årene.

Jeg betviler ikke lommemannens onde gjerninger, men betviler at det har skjedd en voldtekt i dusjen på et offentlig bad. Det er jo så ulikt de andre overgrepene han er siktet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødkløverblomst

Fra 1. klasse er det ikke lov med "feil" kjønn i garderobene i stadig flere offentlige bad. Derfor behøver ikke gutte å ha hatt noen å springe til.

En voksen mann kan lett ha hatt fysisk kontroll på en 7-åring. At gutten gråt og hadde det vondt behøver ikke å ha hatt noen betydning for handlingen. Lommemannen kan godt ha stukket penis inn i munnen til gutten og lagd bevegelser flere ganger på kun kort tid. Gutten har da ikke sugd mannen, det er mannen som har puttet penis inn i hans munn.

I stadig flere offentlige bad blir det skillevegger og dører mellom dusjene, etter krav fra folk som er så himla sjenerte.

Oralsex blir sett på som voldtekt.

Selvfølgelig kan du ha rett i at det er skapt falske minner, men rent fysisk er i alle fall overgrepet fullt ut mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yuiyttr

''Det verste for en som har blitt misbrukt er å bli tvilt på ihvertfall. Når han endelig har fått fortalt og så i tillegg skal han ikke bli trodd''

Jeg er enig i det at det er forferdelig å ikke bli trodd hvis det er sant. Men jeg stiller spørsmålstegn ved sannsynligheten av voldtekt på et offentlig bad.

Det er gått 10 å siden dette skulle ha skjedd, og alle har vel hørt uttrykket "en fjær kan bli til fem høns". Særlig hvis gutten også har hatt en hysterisk mor (hvilken mor hadde klart å ikke være hysterisk om noen hadde antastet barnet hennes?) som har vært med på å "farge" opplevelsene hans i løpet av disse 10 årene.

Jeg betviler ikke lommemannens onde gjerninger, men betviler at det har skjedd en voldtekt i dusjen på et offentlig bad. Det er jo så ulikt de andre overgrepene han er siktet for.

Gutten forklarte seg som 7-åring og, da. Det er ikke noe nytt han kommer opp med nå.

Tror mer på gutten enn den psykopaten Andersen, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

''Hallo... Hvordan er det mulig at en 7-åring får gnidd sjampo inn i øynene av lommemannen for så å utføre oralsex på ham?

7-åringen hadde vel da hatt mer enn nok med å gråte av sviing og smerter i øynene. Han hadde vel ikke klart å suge ham etter det.''

Utrolig hva man kan klare dersom man blir truet.

''I tillegg skulle dette ha skjedd i dusjen på et offentlig bad. En syvåring får vel normalt ikke lov til gå i svømmehallen alene, så hvordfor løp han da ikke inn til sine foresatte i garderoben?''

Han ble jo truet, og turte vel ikke løpe noe sted. Han ville kanskje ikke dusje sammen med mamma og de andre damene.

''Og når som helst kunne det ha kommet andre tilstede i dusjen hvor oralsexen angivelig skulle ha skjedd, så tro ikke at lommemannen hadde tatt en slik risk.''

Mange steder er det skillevegger mellom dusjene, han kan ha fått gutten med seg inn i et hjørne uten innsyn.

''Beklager folkens, men akkurat i dette tilfellet tror jeg faktisk mer på lommemannen enn på det nå 17 år gamle "offeret".''

Hva skulle en 17-åring ha å vinne på å sette seg selv i en slik posisjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Og forøvrig .... ''Og når som helst kunne det ha kommet andre tilstede i dusjen hvor oralsexen angivelig skulle ha skjedd, så tro ikke at lommemannen hadde tatt en slik risk.''

Lommemannen har sagt i sin forklaring at han typisk oppsøkte "høyrisikosteder" for å bli oppdaget. Dette var en del av greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det verste for en som har blitt misbrukt er å bli tvilt på ihvertfall. Når han endelig har fått fortalt og så i tillegg skal han ikke bli trodd''

Jeg er enig i det at det er forferdelig å ikke bli trodd hvis det er sant. Men jeg stiller spørsmålstegn ved sannsynligheten av voldtekt på et offentlig bad.

Det er gått 10 å siden dette skulle ha skjedd, og alle har vel hørt uttrykket "en fjær kan bli til fem høns". Særlig hvis gutten også har hatt en hysterisk mor (hvilken mor hadde klart å ikke være hysterisk om noen hadde antastet barnet hennes?) som har vært med på å "farge" opplevelsene hans i løpet av disse 10 årene.

Jeg betviler ikke lommemannens onde gjerninger, men betviler at det har skjedd en voldtekt i dusjen på et offentlig bad. Det er jo så ulikt de andre overgrepene han er siktet for.

''Jeg er enig i det at det er forferdelig å ikke bli trodd hvis det er sant. Men jeg stiller spørsmålstegn ved sannsynligheten av voldtekt på et offentlig bad.''

Klart det går an.. Idag var datteren min og to venninner i svømmehallen. Det var kun to andre badegjester der samtidig..stille og rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt, overgrep og "tafsing" skjer på offentlige bad hele tiden. Offentlige bad er jo et yndet område for overgripere og pedofile, det trodde jeg de fleste var klar over.

I den svømmehallen jeg er med mitt barn er det ofte barn alene, eller sammen med eldre søsken. Det er ikke rart at en gutt er alene i dusjen.

Det er jo litt av et sammentreff at lommemannen var i den samme dusjen som denne gutten og hjalp han med sjampo'n han hadde fått i øynene. Gutten forklarte seg også om dette da han var 7 år i dommeravhør.

I mitt hode er det helt vanvittig at noen kan tro på lommemannen i dette tilfellet i stedet for et barn på 7 år, som nå er 17. Lommemannen har innrømmet mange overgrep, men i dette tilfellet har han altså bare hjulpet gutten...

Våkn opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig at mammaen var i damegarderoben, for 7 år er en alder hvor de kan synes det er flaut å være naken sammen med jenter/damer.

Det er ofte det er få eller ingen i dusjen på offentlige bad. Og lommemannen kan ha sittet i garderoben, i badstuen el. og ventet på et passende offer. Ingen som ville ha observert at han hadde sittet i garderoben en lang stund, for alle andre forlater jo dusjen/garderoben raskt.

Han kan ha tvunget penisen sin inn i guttens munn, uten at gutten har sugd han.

En 7 år gammel gutt som forteller dette, ville jeg selvfølgelig ha trodd! Et barn finner ikke på slike ting. At han står for det han har sagt ennå, 10 år etterpå øker bare troverdigheten til gutten.

Hvorfor i all verden skal man finne på noe slikt?

Det er ikke sannsynlig at gutten har klart å fantasere et overgrep.

Jeg tenker på hvordan det må ha vært for den lille gutten å oppleve å ikke bli trodd. Stakkars liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

''Det verste for en som har blitt misbrukt er å bli tvilt på ihvertfall. Når han endelig har fått fortalt og så i tillegg skal han ikke bli trodd''

Jeg er enig i det at det er forferdelig å ikke bli trodd hvis det er sant. Men jeg stiller spørsmålstegn ved sannsynligheten av voldtekt på et offentlig bad.

Det er gått 10 å siden dette skulle ha skjedd, og alle har vel hørt uttrykket "en fjær kan bli til fem høns". Særlig hvis gutten også har hatt en hysterisk mor (hvilken mor hadde klart å ikke være hysterisk om noen hadde antastet barnet hennes?) som har vært med på å "farge" opplevelsene hans i løpet av disse 10 årene.

Jeg betviler ikke lommemannens onde gjerninger, men betviler at det har skjedd en voldtekt i dusjen på et offentlig bad. Det er jo så ulikt de andre overgrepene han er siktet for.

''Jeg er enig i det at det er forferdelig å ikke bli trodd hvis det er sant. Men jeg stiller spørsmålstegn ved sannsynligheten av voldtekt på et offentlig bad.''

Det er ikke alle steder som er like store. Dette var ikke et tettsted, derfor trenger det ikke ha vært mange mennesker der. Vi snakker ikke om Tøyenbadet her.

Dessuten har jeg vanskelig for å tro at en syvåring vil dikte opp det å få en penis i munn. Hvis han bare hadde såpe i øynene, hvorfor skulle han få psykiske problemer av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...