Gå til innhold

Om å bli lurt på Finn.no


Gjest lurelurt

Anbefalte innlegg

Gjest lurelurt

Jeg har betalt for en vare jeg ikke tror kommer...

Vet det er dumt med forhåndsbetaling, men han virket veldig oppriktig og jeg har gjort det 100 ganger før, og alltid fått pakken!

Denne gangen ser det ut for at jeg har blitt lurt gitt!!

Kan jeg på noen måte finne ut hvem som eier bankkontonummeret jeg fikk oppgitt og betalte til? Fikk et navn og, men vet jo ikke om det stemmer...

kan jeg sjekke om navnet og kontoen "hører sammen" på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lurtengangjegog

Har opplevd det samme som deg, og jeg blei så eitranes forbanna!

Hvis du skal finne ut noe om bank og sånt, så må du legge inn en anmeldelse hos politiet. Og håpe at de gidder etterforske.

Alternativt kan du ta en telefon, slå i ei plate til banken og prøve å få ut navnet som hører kontoen til.

Husk å rapportere slasken til finn.no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også lurt på et salg-og-kjøp-nettsted for et par år siden. Sure penger.

Har dog handlet masse både på finn og qxl i ettertid og aldri hatt problemer, men det er ikke snakk om store summer i gangen da.

Ting som koster en del kroner kjøper man kun i postoppkrav og åpner pakken på posten for å sikre seg at det er riktig vare som er inni. Tidligere var det i alle fall slik at den postansatte måtte bevitne hva som var inni om man skulle klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurelurt

Har opplevd det samme som deg, og jeg blei så eitranes forbanna!

Hvis du skal finne ut noe om bank og sånt, så må du legge inn en anmeldelse hos politiet. Og håpe at de gidder etterforske.

Alternativt kan du ta en telefon, slå i ei plate til banken og prøve å få ut navnet som hører kontoen til.

Husk å rapportere slasken til finn.no!

Huff ja, det er så sinnsykt irriterende! Ikke så veldig mange penger, men er snakk om noen hundrelapper...

Det som er syns er at dette egentlig var sønnens penger, han skulle kjøpe noen spill. (han får selvfølgelig penger av meg tilbake...)

Jeg tror jeg ringer banken og hører om navneet passer til kontoen, da vet jeg nemlig hvor han bor *tøff i trynet* :o)

Jeg har også handlet på Finn mange ganger og jeg har aldri blitt lurt tidligere:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurtengangjegog

Huff ja, det er så sinnsykt irriterende! Ikke så veldig mange penger, men er snakk om noen hundrelapper...

Det som er syns er at dette egentlig var sønnens penger, han skulle kjøpe noen spill. (han får selvfølgelig penger av meg tilbake...)

Jeg tror jeg ringer banken og hører om navneet passer til kontoen, da vet jeg nemlig hvor han bor *tøff i trynet* :o)

Jeg har også handlet på Finn mange ganger og jeg har aldri blitt lurt tidligere:o)

Skal du ringe banken, tror jeg ikke du kan spørre på en direkte måte - tviler på at de har lov til å svare deg på det spørsmålet. Men sjekk i en annen bank først, om du får lov, så vet du litt mer.

Lykke til, håper du har bedre hell enn vi hadde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bank en bank

Huff ja, det er så sinnsykt irriterende! Ikke så veldig mange penger, men er snakk om noen hundrelapper...

Det som er syns er at dette egentlig var sønnens penger, han skulle kjøpe noen spill. (han får selvfølgelig penger av meg tilbake...)

Jeg tror jeg ringer banken og hører om navneet passer til kontoen, da vet jeg nemlig hvor han bor *tøff i trynet* :o)

Jeg har også handlet på Finn mange ganger og jeg har aldri blitt lurt tidligere:o)

Banken kommer ikke til å svare deg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...