nicky Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Finnes det dresser til i str 140 el helst større. Jenta er ca 140 cm og foretrekker altså hel dress framfor jakke og bukse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg kjøpte til 11-åringen på Europris i fjor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Snuppa på 10 har en. Men jeg lurer på om det er str. 134. Helly Hansen. Kjempefin ettersom den er vanntett også:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hel vinterdress i denne størrelsen kalles varmedress. Disse finnes i størrelser opp til mange xxxl. Jeg kjøpte min på Obs Bygg. Ellers har jeg sett varmedresser på Europris og Spar-Kjøp. Det er kjempepraktiske plagg. Det er fullt mulig å finne noen som er OK, men fargene er gjerne litt kjedelige. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nå er det nok mange som får seg en god latter, men Felleskjøpet har: http://www.felleskjopet.no/trade/productview/733117 ) Dessverre ikke bilde av akkurat denne, men de har bilder av voksenmodellene om du søker på varmedress. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godt tips! Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nå er det nok mange som får seg en god latter, men Felleskjøpet har: http://www.felleskjopet.no/trade/productview/733117 ) Dessverre ikke bilde av akkurat denne, men de har bilder av voksenmodellene om du søker på varmedress. Har brukt den her i huset også - den er faktisk kjempegod! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.