Gjest Kaldthernå Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sikkert et dumt spørsmål, men hva slags utenpåbukser bruker ungene når det er kaldt, når de ikke bruker dress? Skibukser? Boblebukser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Boblebukser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Boblebukse eller foret turbukse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaldthernå Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Boblebukse eller foret turbukse. Da mener du bukser med vanlig buksefasong? Hadde tenkt å kjøpe et bar skibukser med seler, men det er kanskje upraktisk til daglig bruk? (Ja, jeg spør VELDIG dumt!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vanlig bukse/joggebukse med boblebukse utenfor. Er det svinkaldt så blir det nok stilongs under buksa også. Men det er praktisk å droppe stilongs når de tross alt sitter mye inne på skolen. Da blir det fryktelig varmt med stilongs + bukse inne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skimamma Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Mine har egne bukser for lekebruk før snøen kommer, de blir fortere slitt når underlaget er som det er. De bruker bukser som har innslag av bevernylon i baken og på knærne, og som er foret. Skibuksene sparer vi til skisesongen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Boblebukse uten seler utenpå olabuksen/ ullstilongs under olabuksen. Kommer litt an på om det er fuktig eller ikke. Ikke de med fleecefor, de blir for vanskelige å ta av og på i friminuttene. (Buksen henger igjen..... ifølge mine barn....) Kjøpte noen kjempefine holdbare boblebukser til kr.100,- for to vintre siden på Lindex. Rasket med meg mange, så jeg har i år og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaldthernå Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Må bare si takk for alle gode råd. Har nå vært og kjøpt bukse, som poden forhåpentlig blir fornøyd med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.