Gå til innhold

Lange gåturer.


Gjest Den glade vandrer! =)

Anbefalte innlegg

Gjest Den glade vandrer! =)

Jeg lurer på hva det gjør for kroppen å gå skikkelig lange turer. Nå i det siste har jeg gått en tre-timers tur to ganger. Løping og sykling får jo pulsen kraftig opp og er kondisjonstrening, styrketrening gir økt muskelmasse. Hva gjør egentlig gåturer, i raskt tempo, for kroppen. Pulsen blir jo ikke veldig høy, og styrketrening kan det umulig være! Jeg blir ihvertfall skikkelig sliten av slike turer, og trøttheten sitter faktisk i dagen etter også, omtrent som etter hard trening... Jeg har tenkt at siden jeg holder på såpass lenge gir det kanskje økt utholdenhet... Og all den frisk lufta er sikkert bra for luftveiene... Noe mer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...