Gjest influensannn... Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Når man har influensa og ikke har noen andre til å levere barna i barnehage og skole, går man selv ut og leverer og henter dem. man kan vel ikke holde barna hjemme fordi ikke noen kan levere dem? Hvordan har dere andre løst dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hadde jeg vært alene med barna og hatt influensa ville jeg levert dem - iført munnbind. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Vi har fått skriv fra barnehagen som sier de ikke ønsker at smittede personer skal komme i barnehagen, dette gjelder også ved hente/bringe situasjoner. Så mulig du må ordne deg med noen andre her ja. Eventuellt ringe bhg når du står utenfor porten slik at de kan komme ut å hente barnet ditt? Men om de vil det aner jeg jo ikke,mange forskjellige personligheter blant de ansatte ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.