bibben Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Etter å ha lest kvelnings-trådene her inne innser jeg at jeg trenger å øke mine kunnskaper om førstehjelp. Kan noen anbefale kurs i Oslo-distriktet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg ville kontaktet Røde Kors og hørt om de arrangerer kurs, de er dyktige og oppdaterte vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Røde Kors holder førstehjelpskurs for småbarnsforeldre i Oslo (og sikkert andre steder også). http://www.rodekorsforstehjelp.no/kurs.aspx?menuid=130021 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Vi fikk tilbud om førstehjelpskurs for småbarnsforeldre i barnehagen, alle betalte en liten egenandel. Barnehagen arrangertere (SU) og det ble holdt der. Veldig nyttig! Det var Røde kors som holdt kurset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Røde Kors sine er veldig fine, vi bruker dem i barnehagen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.