morsan Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Jeg har allerede tilstått manglende oppfølgning av skikk- og brukregler i dag, så da så jeg ingen grunn til å delta i denne tråden også....*s* ''Jeg har allerede tilstått manglende oppfølgning av skikk- og brukregler i dag, '' Oi oi! Denne sjokkerende nyheten har gått meg hus forbi!! :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Da fastslås det bare igjen at DOL-rasen er av ypperste kvalitet, for _her_ er det ingen som er med å bidra til den enorme kredittkortgjelden her til lands! ) Jeg hadde antagelig valgt å holde meg unna denne tråden om jeg hadde kredittkortgjeld 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Niks. Det eneste jeg har kjøpt på avbetaling er leiligheten min. ) 0 Siter
frosken Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 ''Jeg har allerede tilstått manglende oppfølgning av skikk- og brukregler i dag, '' Oi oi! Denne sjokkerende nyheten har gått meg hus forbi!! :-) Det var i takke-tråden - den som hvorvidt folk irriterte seg over manglende takknemlighet eller noe sånt. *skamfull hilsen* 0 Siter
morsan Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Det var i takke-tråden - den som hvorvidt folk irriterte seg over manglende takknemlighet eller noe sånt. *skamfull hilsen* Hmm.... har ikke fått med meg den tråden *stikker for å lete* 0 Siter
morsan Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Jeg har ikke kredittkort og ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ''og ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)'' Hvorfor skjønner du ikke det? Mange klarer jo å kontrollere seg selv, vet du :-) Mange har til og med vin lagret hjemme uten å drikke konstant...;-) 0 Siter
....AV Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Jeg har kredittkort, men som de fleste her har jeg ikke gjeld på det, jeg betaler ned etterhvert som det blir brukt. Og det er jo bra, jeg handler såpass mye på nett at jeg kan kortnummeret mitt utenat..... 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Jeg har 2 kort. Vanlig Visakort og mastercard. Mastercard er greit å ha, når man ferier utenlands, da Visakortet ikke fungerer i alle minbanker eller omvendt. Mitt mastercard er rentefritt så lenge det betales tilbake innen forfall. Jeg kommer alltid til å ha 2 kort, men har ikke behov for flere. Mastercardet brukes veldig sjeldent. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Da fastslås det bare igjen at DOL-rasen er av ypperste kvalitet, for _her_ er det ingen som er med å bidra til den enorme kredittkortgjelden her til lands! ) De er her nok, men de svarer ikke i denne tråden:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Jeg har ikke kredittkort, og vil helst slippe å få det ) Kjæresten har heller ikke. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Nei, vi har ikke kredittkortgjeld. Jeg er langt fra perfekt, men jeg bruker aldri penger jeg ikke har. Det er jeg livredd for å gjøre. 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Jeg har ikke kredittkort og ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ''ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)'' Well, kan det tenkes at noen har det av ren og skjær nød? Det er dyrt å være fattig i Norge. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 ''ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)'' Well, kan det tenkes at noen har det av ren og skjær nød? Det er dyrt å være fattig i Norge. hvis man er fattig bør man iallefall ikke ha det...... Det hjelper deg kanskje akkurat der og da, men så blir problemene bare større. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 ''ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)'' Well, kan det tenkes at noen har det av ren og skjær nød? Det er dyrt å være fattig i Norge. Jeg tror det er større sjangse for å bli fattig _etter_ å ha skaffet seg kortene. 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 hvis man er fattig bør man iallefall ikke ha det...... Det hjelper deg kanskje akkurat der og da, men så blir problemene bare større. Hva man bør og ikke bør blir nok ganske irrelevant for de det gjelder. Ingen ØNSKER å ha kredittkortgjeld vil jeg tro 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Jeg tror det er større sjangse for å bli fattig _etter_ å ha skaffet seg kortene. Det kalles en nedadgående spiral ja. 0 Siter
ilaria Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Morsom tråd dette. Gjennomsyret av sosial ønskelighet. Har null problemer med å si at jeg for tiden har kredittkortgjeld. Jeg har to kredittkort, og på det ene har jeg et par tusen utestående. Kanskje ikke særlig økonomisk, men det hadde neppe vært økonomisk/praktisk å ikke bruke kredittkortet på det jeg gjorde det på der og da. Så det.... 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Morsom tråd dette. Gjennomsyret av sosial ønskelighet. Har null problemer med å si at jeg for tiden har kredittkortgjeld. Jeg har to kredittkort, og på det ene har jeg et par tusen utestående. Kanskje ikke særlig økonomisk, men det hadde neppe vært økonomisk/praktisk å ikke bruke kredittkortet på det jeg gjorde det på der og da. Så det.... Velkommen skal du være du falne kvinne! )) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 ''og ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)'' Hvorfor skjønner du ikke det? Mange klarer jo å kontrollere seg selv, vet du :-) Mange har til og med vin lagret hjemme uten å drikke konstant...;-) Derfor blunkesmileyen _Jeg_ kjenner meg selv så godt at jeg vet at pengene ville fått bein å gå på Vin er et annet kapittel for her i huset drikkes det svært lite vin 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 ''ikke skjønner jeg at folk tør å ha det heller ;)'' Well, kan det tenkes at noen har det av ren og skjær nød? Det er dyrt å være fattig i Norge. Og enda dyrere blir det når man betaler med kredittkort.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.