Gjest vekt på spedbarn Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hvor mye legger babyen vanligvis på seg den første levemåneden? Hva er normal vektøkning per uke (regner med det varierer noe, men sånn ca.)? Er det forskjell på jenter og gutter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sakkosekken Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei, vet ikke hva som er "normalen", men mine la på seg 50-400 g i uka de to første mnd. Heldigvis flatet det litt ut etter hvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 200 - 250 gram per uke, tror jeg (litt usikker). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er vanlig at barna dobler vekten i løpet av de første fem månedene, og at fødselsvekten er tredoblet når de blir ett år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vekt på spedbarn Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 200 - 250 gram per uke, tror jeg (litt usikker). Tusen takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vekt på spedbarn Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er vanlig at barna dobler vekten i løpet av de første fem månedene, og at fødselsvekten er tredoblet når de blir ett år. Ok, takk. Er spesielt interessert i de 4 første ukene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vekt på spedbarn Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei, vet ikke hva som er "normalen", men mine la på seg 50-400 g i uka de to første mnd. Heldigvis flatet det litt ut etter hvert. Fra 50 til 400 g på en uke- det var stort spenn! Takk skal du ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det vanlige er vel at man regner at babyen har tatt igjen fødselsvekta si to uker etter fødselen? Vekta går jo litt ned etter fødsel. De to neste ukene er jeg usikker på..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.