nicky Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Sønnen min liker best vanlige truser undre stillongsen, og altså ikke boxershorts. Men jeg klarer ikke å finne dette i noen butikker i hans størrelse, som er ca 8-9 år. Tips mottas med takk. Gjerne butikker i oslo og nettbutikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 De pleier da også å ha vanlige truser på H&M? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicky Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 De pleier da også å ha vanlige truser på H&M? Ja, de har kanskje opp til 8 år(spurte faktisk en som jobbet der), men gutten syns de er trange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 mener bestemt jeg så guttetruser på Europris sist jeg var innom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Rema? I hvert fall de store forretningene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Cubus hadde forrige gang jeg gikk gjennom en sånn "binge" med undertøy og sokker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.