Axcia Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det finnes jo en mengde forskjellige spill! Dette er helt nytt for meg, så jeg har virkelig ikke anelse. Og i tillegg, et lite dilemma: lillesøster har ikke noen egen Nintendo DS. Skal jeg kjøpe en DSi til henne (4 år), eller gi henne storebrors DS (evt kjøpe til noe jentestæsj/rosa veske), og heller kjøpe en ny en til ham? Storebror har veeeldig lyst på en DSi, mens lillesøster fortsatt klarer seg med en DS i mange år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Da hadde jeg latt henne arve og kjøpt en rosa veske eller noe og gitt storebror en ny DSi til jul. ) Ang spill så aner jeg ikke, vi har ingen av dem i huset foreløbig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Da hadde jeg latt henne arve og kjøpt en rosa veske eller noe og gitt storebror en ny DSi til jul. ) Ang spill så aner jeg ikke, vi har ingen av dem i huset foreløbig. Bare et lite tips.... Hvis du har en Ica Maxi butikk i nærheten , er spillene virkelig billige der . 199 for fjorårets og 299 for årets !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Lillefrøkna har pet shop jungel,winter og garden. Dessverre så viste det seg at det er akkurat de samme verdenene i alle tre spillene,så hun hadde klart seg med ett av de. Men moro er det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Bare et lite tips.... Hvis du har en Ica Maxi butikk i nærheten , er spillene virkelig billige der . 199 for fjorårets og 299 for årets !! Tusen takk for tipset! Littlest Pet Shop Winter er innkjøpt for 199,- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Lillefrøkna har pet shop jungel,winter og garden. Dessverre så viste det seg at det er akkurat de samme verdenene i alle tre spillene,så hun hadde klart seg med ett av de. Men moro er det! Tusen takk for tipset! Da ble det til at jeg kjøpte et Winter-spill :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feihei Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Til orientering. NHD er psykiater, ikke spillekspert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Til orientering. NHD er psykiater, ikke spillekspert! Du må lære deg å lese. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Til orientering. NHD er psykiater, ikke spillekspert! he he he - liten feillesning der. Trådstarter skriver NDS - som står for Nintendo DS :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest la fireåringen arve Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Den gamle DS-en blir som ny for fireåringen hvis du styler den med fine DS-klistermerker de selger mange steder der de selger Nintendo. Og så kan eldstemann få DSi til jul.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.