Gå til innhold

NDS: Hvilket Littlest Pet Shop-spill er bra?


Axcia

Anbefalte innlegg

Det finnes jo en mengde forskjellige spill! Dette er helt nytt for meg, så jeg har virkelig ikke anelse.

Og i tillegg, et lite dilemma: lillesøster har ikke noen egen Nintendo DS. Skal jeg kjøpe en DSi til henne (4 år), eller gi henne storebrors DS (evt kjøpe til noe jentestæsj/rosa veske), og heller kjøpe en ny en til ham?

Storebror har veeeldig lyst på en DSi, mens lillesøster fortsatt klarer seg med en DS i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hadde jeg latt henne arve og kjøpt en rosa veske eller noe og gitt storebror en ny DSi til jul. :o)

Ang spill så aner jeg ikke, vi har ingen av dem i huset foreløbig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg latt henne arve og kjøpt en rosa veske eller noe og gitt storebror en ny DSi til jul. :o)

Ang spill så aner jeg ikke, vi har ingen av dem i huset foreløbig.

Bare et lite tips.... Hvis du har en Ica Maxi butikk i nærheten , er spillene virkelig billige der .

199 for fjorårets og 299 for årets !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefrøkna har pet shop jungel,winter og garden. Dessverre så viste det seg at det er akkurat de samme verdenene i alle tre spillene,så hun hadde klart seg med ett av de. Men moro er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips.... Hvis du har en Ica Maxi butikk i nærheten , er spillene virkelig billige der .

199 for fjorårets og 299 for årets !!

Tusen takk for tipset! Littlest Pet Shop Winter er innkjøpt for 199,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefrøkna har pet shop jungel,winter og garden. Dessverre så viste det seg at det er akkurat de samme verdenene i alle tre spillene,så hun hadde klart seg med ett av de. Men moro er det!

Tusen takk for tipset! Da ble det til at jeg kjøpte et Winter-spill :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest la fireåringen arve

Den gamle DS-en blir som ny for fireåringen hvis du styler den med fine DS-klistermerker de selger mange steder der de selger Nintendo. Og så kan eldstemann få DSi til jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...