Hønemoren Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er det noen her som har barn som har fått dose 2 av svineinfluensavaksinen? Ikke hørt om det, men mitt barnebarn i risikogruppa fikk 1. dose for 3 uker siden og skal nå ha dose 2. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ja min 6 åring har fått dose 2, fikk dose 1 for 4 uker siden. Er i risikogruppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Ja min 6 åring har fått dose 2, fikk dose 1 for 4 uker siden. Er i risikogruppen. Ok. Takk for svar. Ikke hørt det før skjønner du, om dose 2 altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det har sikkert vært litt stille om dose 2 siden alle i risikogruppen (voksne og barn) måtte få sin første dose først. Nå har vel alle i risikogrupper fått tilbudet og dose 2 står for tur etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ok. Takk for svar. Ikke hørt det før skjønner du, om dose 2 altså. Alle under ti år skal ha to doser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vi har fått høre at dose 2 vil bli gitt til barna først etter nyttår. De må vel bli ferdig med alle andre først, regner jeg med. Det er sikkert avhengig av hvor man bor når man får den andre dosen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.