Speak Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja! Også kan man ta dem med på et rehabilitetssenter for trafikk-ofre hvis ungdommene noen gang skulle begynne å fable om å ta førerkort! Og en tur på Blåkors hvis de tar seg en øl! Og til Tjukkholmen hvis de spiser for mye en dag! Og for ikke å snakke om: alle burde ta med ungdommene sine til en psykiatrisk klinikk på omvisning, så de kan se med egne øyne hva som kan skje hvis de bekymrer seg for mye over problemer som er kunstig konstruert. Jeg syns tenåringer er flotte, flotte mennesker! De er i ferd med å bli voksne, og trenger å få egne erfaringer på godt og vondt. Hvis de ikke gjør noe direkte kriminelt, eller noe som kan føre til en umiddelbar død, syns jeg de må få litt spillerom. Og JA, jeg har to kjekke tenåringer i huset. Ikke røyker de, og ikke drikker de. Men dette må være deres egne valg. Akkurat røyking er faktisk en veldig skadelig ting. Så her synes jeg at vi bør hjelpe dem ti å forstå sitt eget beste. Jeg har selv en bestemor som har hatt hjerteinfarkt og har kols. Det unner jeg ikke min verste fiende! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.